http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc...jI1NCZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MQ!!&p_li=&p_topview=1
Op de website van WD wordt je niet zoveel wijzer. Ze zeggen dat er gebruik wordt gemaakt van drivers van het OS (W7 dus) en als ie het niet doet moet je maar bij MS wezen...
Op b.g. lange link staat nog wel wat troubleshooting, klik op
* My OS reports that no driver can be found. How do I resolve this?
en vervolgens op
* USB2 and Firewire External Drives
Het begint met
Begin by doing some basic troubleshooting in order to make sure that the drive is functioning properly, and to make sure that nothing is preventing the Windows or Mac drivers from being installed for the external hard drive.
1. Turn off computer
2. Disconnect all cables from the back of the external drive
3. Plug the drive's power adapter directly into an electrical wall outlet
4. Turn on the computer and let it fully load Windows
5. If the external drive has a power button, turn the drive on
6. Wait a few seconds, and connect the data cable directly to the computer
en nog een aantal punten. Nou, sterkte er mee.
Een mogelijkheid is nog dat je van je laptop/desktop (?) de chipset- of moederborddrivers kan vernieuwen. Kijken bij de website van de fabrikant.
Zit er een extra USB-kabeltje bij? Dan toepassen want misschien levert je nieuwe PC te weinig stroom op één kabel.
Ook met een USB-stick of zo kijken of je USB-poorten wel in orde zijn.