Windows 7 kan niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanLFM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn probleem is dat mijn windows 7 het niet meer doet. Het begon vanmiddag toen ik me laptop opstarte en ineens kreeg ik allemaal fouten en toen deed ik me laptop opniuew aan en toen had ik het nog steeds. Dus heb ik de windows 7 schijf er in gedaan en hij was bijna klaar toen bleef de boel vast hangen. Toen heb ik me laptop opnieuw opgestart en toen kreeg ik steeds een beeld voor me van "veilige modus opstarten, veilige modus met netwerkmogelijkheden, veilige modus met opdrachtprompt, laatste bekende juiste configuratie en windows normaal opstarten. ik heb ze allemaal wel 5 keer gehad elke keer toen ik bij het scherm kwam waar eigenlijk mij gebruikersaccount moet te komen staan blijft hij hangen. Verder doet hij helemaal niks meer.

Heeft iemand voor mij een oplossing hoe ik weer mijn laptop en mijn windows 7 weer aan de gang krijg.

ps. mijn windows staat op een schijf.

Alvast bedankt.

Stefan
 
probeer bij het opstarten eens met f10 of f12 opstart cd en repareren anders schoonmaken en opnieuw installeren
 
Schijf erin en opstarten van de schijf. (ik neem aan dat je het hebt over een cd/dvd) Evt. moet je in je bios instellen dat hij ook opstart van cd/dvd.
De rest wijst zich vanzelf.
 
Doet de koeler het nog wel goed? het kan gerust zijn dat hij eerst is afgesloten omdat de computer te warm is, tevens kan het ook zijn dat de hardeschijf kapot is,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan