windows 7 kleurenschema

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
ik heb sinds kort het probleem dan mijn computer steeds de melding geeft dat het te langzaam is om het Windows 7 kleurenschema te gebruiken, terwijl ik niet het idee heb dan mijn systeem sloom is. daarna klik ik op kleurenschema behouden en dit bericht niet meer weergeven, maar toch blijft het voorkomen dat ik het bericht zie.

hier de specs van mijn pc:

12gb ram @ 1333mhz
ati radeon HD 5870
amd phenom 970 BE @3.4 ghz stock
asrock extrme3 870
samsung 830 SSD 128GB
seagate sata6 500 GB HDD
LG dvd/cd brander

bedankt voor uw hulp!

Ik denk dat dit vooral aan je processor zal liggen, die is nou niet meer het neusje van de zalm. Ook je videokaart is al een paar jaar oud, zo schat ik.
Graag zou ik je willen vragen om eens naar start te gaan, dan rechtermuisknop computer te klikken, dan eigenschappen, en dan een classificatie te maken in de windows prestatie index. Ik zou graag willen zien welk cijfer die je pc geeft over de bureaubladprestaties voor windows aero.

dat ziet er verder goed uit, videokaart mag dan oud zijn maar deze is beter dan de gemiddelde kaart van nu onder de 200 euro. processor ligt wel lager, maar het blijft een quadcore die goed zijn werkt doet.

windows prestaties.jpg

dat ziet er verder goed uit, videokaart mag dan oud zijn maar deze is beter dan de gemiddelde kaart van nu onder de 200 euro. processor ligt wel lager, maar het blijft een quadcore die goed zijn werkt doet.

Bekijk bijlage 172502
Ziet er inderdaad prima uit. Het zal ws. wel weer een soort bug zijn, heb je je computer wel al gescand op virussen en spyware? En als het sinds kort is, zou een systeemherstel niet werken?

ik scan bijna elke week mijn computer, nog nooit een virus gehad op deze computer. dus het zal wel een bus in windows zijn ofzo. komt waarschijnlijk omdat ik een aangepaste Windows installatie heb gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan