windows 7 language pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

zundappje

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
hallo,

ik heb gister windows 7 op mijn pc gezet allen hij is engels

weet iemand waar je een nederlandse language pack (32 BIT X86)

ik heb windows 7 home premium

Laatst bewerkt:
Afhankelijk van welke versie je hebt kun je kijken bij de w7 updates....

Bij de optionele Windows updates, maar vraag me af of Home premium de language pack wel ondersteund.

Nergens, wat dat is alleen voor de Enterprise en Ultimate versie mogelijk om te veranderen

maar er zijn volgens mij ook websites waarje die language psck vanaf kunt downloaden maar ik krijg geen goede site gevonden

Er zijn genoeg site, waar je de language pack kunt downloaden, maar jou Windows versie ondersteund het niet. De enige mogelijkheid is om te proberen de pack te slipstreamen, zoals Frank al een link met uitleg geeft.

Een hoop gedoe....

Je hebt die Win 7 van internet geplukt, dus download gewoon nog een keer een Nederlandse versie en klaar!

en je vista versie was wel nederlands??

jha maar die moest ik er eerst afgooien want er zat geen nedelands op die cd want op die cd kon je upgraten of het er op nieuw opzetten upgrate lukte niet dus ik heb hem er op nieuw op gezet

nou ik heb vista er afgegooien want die is nederlands en windows 7 was engels in iedergeval niet nederlands en toen heb ik windows 7 erop gezet maar ik heb nu al die bestan maar ik snap niks van die uit leg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan