Windows 7 @ Laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter LarsL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo allemaal,
Ik heb 2 vragen.

De éérste vraag:
Mijn vader wil zijn laptop wel weer eens helemaal schoon, dus windows gaat er of opnieuw op of ik wil hem vervangen door Windows 7. Nu hebben ik en mijn vader daar geen problemen mee, maar de laptop moet hem uiteindelijk gaan draaien :p
De laptop beschikt over een dualcore processor (weet zo niet ff hoeveel GHz maar volgens mij kan hij windows 7 wel aan) en 1GB RAM Geheugen + 512MB grafische kaart. Nou vroeg ik mij af hoe windows 7 draait op 1GB RAM, het hoeft geen snelheidsmonster te zijn maar hij moet wel een beetje lekker draaien (e-mailen, internetten, office je kent het wel :p), is het handig om Windows 7 te installeren op deze laptop?

De tweede vraag:
Is Windows 7 al verkrijgbaar voor de releasedatum van 22 oktober, in het nederlands, bijvoorbeeld via internet? Of komt ie echt alleen uit op 22 oktober (dat ie niet alleen in de winkels ligt maar ook verkrijgbaar is op internet)?

Alvast bedankt,
LarsL.

Laatst bewerkt:
1) Windows 7 is minder zwaar dan Windows Vista, dus......

2) Windows 7 in het Nederlands is al een tijdje te vinden op internet.....

Bedankt!
Waarom zit iedereen dan eigenlijk te wachten tot 22 oktober? Om het in de winkels te gaan kopen?:confused:

Ik en velen met mij draaien al een tijdje Windows 7 Ultimate Nederlands hoor......

Ik en velen met mij draaien al een tijdje Windows 7 Ultimate Nederlands hoor......

Is dat dezelfde versie als die op 22 oktober in de winkels ligt? En hoe zit het met beveiligingslekken ('kinderziektes')?

Het is de goede versie, zonder kinderziektes. Zoek naar Windows 7 RTM

Werkt inderdaad prima en heeft vele handige nieuwe functies standaard aan boord :thumb:

Maar als je hem legaal wil draaien, zal je wel moeten wachten tot 22 oktober.

De versie da je download zal waarschijnlijk een crack of illegale key bevatten

Hallo allemaal,
Ik heb 2 vragen.

De éérste vraag:
Mijn vader wil zijn laptop wel weer eens helemaal schoon, dus windows gaat er of opnieuw op of ik wil hem vervangen door Windows 7. Nu hebben ik en mijn vader daar geen problemen mee, maar de laptop moet hem uiteindelijk gaan draaien :p
De laptop beschikt over een dualcore processor (weet zo niet ff hoeveel GHz maar volgens mij kan hij windows 7 wel aan) en 1GB RAM Geheugen + 512MB grafische kaart. Nou vroeg ik mij af hoe windows 7 draait op 1GB RAM, het hoeft geen snelheidsmonster te zijn maar hij moet wel een beetje lekker draaien (e-mailen, internetten, office je kent het wel :p), is het handig om Windows 7 te installeren op deze laptop?

De tweede vraag:
Is Windows 7 al verkrijgbaar voor de releasedatum van 22 oktober, in het nederlands, bijvoorbeeld via internet? Of komt ie echt alleen uit op 22 oktober (dat ie niet alleen in de winkels ligt maar ook verkrijgbaar is op internet)?

Alvast bedankt,
LarsL.

Op de legale manier moet je indd nog even wachten.
Voor de illigale manier zijn er genoeg te vinden.

Heb zelf windhoos 7 op 2 desktops draaien.. en vind het allemaal beter.. zelfs beter dan XP

Op mijn dualcore laptop heb ik ook windows 7 draaien.. en alleen maar lof kan ik er over praten! Super gewoon.

Als proef op de soms.. mijn oude pctje gepakt,... de begin pentium 3 en zie daar .. windows 7 die nog aardig soepel draait.

Dus succes met de installatie !:thumb:

Heb hem zelf op een P4 2 Ghz 512 MB Ram gedraaid en liep goed, maar zeker niet snel.

Taalpakket

hey!

Het is net wat mrmusic egt. Windows 7 is minder zwaar dan elk Vista, ik draai zelf ook met Windows 7 en het is erg duidelijk merkbaar. Op de taal terug te komen, mocht die in het Engels zijn dan kan je altijd nog via Windows Update het Nederlandse taalpakket downloaden bij "optionaile updates". na het downloaden en instaleren alles instellen als Nederlands en klaar is Kees. :thumb:

Die taalpaketten zijn echter alleen bij Ultimate zo ver ik weer maar correct me if I'm wrong.

Ultimate

Die taalpaketten zijn echter alleen bij Ultimate zo ver ik weer maar correct me if I'm wrong.

Hey Raymond,

Toevallig draai ik met Windows 7 Ultimate. En na onderzoek is inderdaad gebleken dat (tot zo ver) alleen de Umtimate versie taalpakketten heeft. Er schijnt een foefje voor alle versies onder Ultimate te zijn om NL paketten erop te krijgen. Zodra die mij bekend is deel ik die met jullie :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan