Windows 7 layout weg?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
192
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort enkele problemen met mijn windows 7... Ik krijg verscheidene rare meldingen wanneer ik mappen zoals downloads open, google Chrome open, de pc opstart.

Als eerste heb ik het probleem dat mijn windows 7 layout weg is, ik heb nu 'wat lijkt op een windows 98 look'. Het probleem is dat ik niet terug kan gaan naar aero-achtergronden, en zelfs niet de windows 7 basic achtergrond!

Daarnaast komt er een rare melding wanneer ik naar de map downloads probeer te gaan.

Ten derde heb ik ook een probleem wanneer ik de .exe voor google Chrome run.

Ter illustratie heb ik een printscreen genomen... zodat jullie me misschien enige hulp kunnen bieden?

Allereerst moet je weten dat ik niet dom ben op vlak van pc's... Ik kan behoorlijk wel mijn plan trekken. (Nu dus niet -.-)
Ik heb geen back-ups.
Mijn Nvidia Graka is up-to-date.

MVG

Bram
Probleem2.jpg
 
Dit lijkt op een besmetting van je chrome. Ik zou, misschien een beetje standaard, je pc grondig door scannen. Het zou mogelijk kunnen zijn dat je videokaart defect is maar omdat chrome raar doet lijkt me dit onwaarschijnlijk.

mvg
Corstian
 
Beste,

Ik heb al Malwarebytes Anti-Malware gelopen, daarnaast heb ik ook al andere scanners gebruikt... Kunt u me er nog aanraden?

En ik heb de indruk dat mijn games veel trager lopen. Zo gaat The Sims 3 bijvoorbeeld trager... (meer lagg)

Hoe weet ik of mijn Graka stuk is?

MVG

Bram
 
Ik zou of een andere videokaart proberen of deze videokaart in een andere pc uitproberen. Verder gebruik ik zelf gewoon avast. Ik zou ook een volledige scan tijdens het opstarten uitproberen. Om de problemen met chrome op te lossen kun je het proberen om chrome opnieuw te instaleren.

mvg
Corstian
 
Beste,

Dat werkt niet...

Ik denk dat het een zwaar virus is dat ik op mijn pc heb...

Enig idee welke scanners ik kan gebruiken?

MVG

Bram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan