Windows 7 Legitimeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy1337

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Ik heb al lang windows 7(illegaal) maar ik heb ook al lang als ik opstart dan krijg ik dit scherm:
1zcl5dz.png

Alleen nu ben ik het eigenlijk wel zat, en ik weet dat je op een of andere manier windows kunt legitimeren, maar hoe doe je dit?

BVD! :thumb:

De instructie volgen om de software aan te schaffen en die legale versie te activeren.

Hier op het forum is het niet toegestaan om cracks (of instructies die dezelfde werking hebben) jou aan te reiken. Ben je die melding dus zat, betaal dan voor de software.

Tijs.

oh mag dat hier niet, lol
dan zoek ik wel ergens anders, laterrrrrr

Dat dat niet mag staat in de voorwaarden: link

"Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt."
[...]
"Naar warez mag niet worden gevraagd."

Graag de vraag nog even op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe horizontale balk (bijna) bovenaan deze pagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp-opties" etc.]

Tijs.

omdat je zo netjes doet man, relaxed gozer en je hoeft niet onder elke post je naam te zeggen, cared mij hoe een of ander nerdje op internet heet

weetje ik heb nog wel een windows 7 key liggen ( windows 7 ultimate ) maar dat is een key voor als je de demo versie had en dan overwil gaan op de echte als je hem wil pm me maar voor een 1/3 van de echte prijs ongeveer.

@ superjurre,

Ophouden met het aanbieden van je keys !
Er loopt nu een beoordeling of je aan het spammen bent en of je een ban krijgt.....

Topic verder gesloten aangezien er waarschijnlijk nog steeds mensen zijn die niet van omgangsvormen hebben gehoord !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan