Windows 7 Lite maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo allemaal,
Ik was bezig met een windows 7 lite te maken met RT 7 Lite (64-Bit) maar nu kwam ik tot het stuk waar je de ISO moet maken. Ik wilde er meerdere CD's van maken (700mb) en dat heb ik ook ingesteld.
Nadat het programma klaar was met de ISO's maken, keek ik in de map waar ik ze had opgeslagen maar nu zag ik 1 bestand van 1GB, en de andere 2 van ong. 700mb, (3 in totaal, RT 7 zei dat er 4 ISO's zou komen) en kan ik het dus nog steeds niet branden op CD, ik heb een CD nodig omdat ik met een projectje bezig ben.... en de laptop heeft geen DVD speler.... Op USB heb ik al geprobeerd (zonder er meerdere ISO's van te maken) maar toen kwam ik later in de installatie tegen een probleem aan: De setup kon een bestand niet vinden in mijn pc.....
Of is dit allemaal illegaal? Zo ja: alvast sorry! Dat wist ik niet......

Alvast bedankt! Woellie123

Volgens mij is er nou niet echt een manier om W7 in 3 of 4 stukken te breken en dan bootable te houden...
( 7-Zip kan wel opbreken maar dan is het ook echt een aantal losse stukken van 1 puzzel...)
Maar, W7 kan je normaliter gewoon via USB instaleren.
'...De setup kan een bestand niet vinden...'
Heb je de ISO op de USB gezet? Want voor zover ik weet kan je nou niet erg booten van een ISO...
Eventueel nog leesvoer: PCWebPlus.nl.

RadicalGamer

Mods: Twijfel nu of die link wel of niet mag aangezien PCWebPlus.nl een forum heeft zoals Helpmij.nl, mocht het niet toegestaan zijn, en ik lees nog even de regels door... dan zoek ik even een andere tut...

Laatst bewerkt:
Hallo,
Mijn laptop is te oud om te booten van cd, dus ik installeer 'm gewoon vanuit windows zelf.
Ik heb zelf ook vlite gebruikt en daar werkte het wel mee, maar ik moest een extra bestandje erin zetten en bij vlite veranderd ie dat bestandje weer in het normale bestand. Dus vandaar..
Maar, ik heb nu weer een hele nieuwe versie gemaakt, op USB gezet (gewoon de losse bestanden dus geen ISO). En die is nu aan het installeren. Ik laat je weten als het is gelukt.

Hallo,
Helaas is het weer niet gelukt maar nu wel met een andere fout.... Ik weet niet meer precies wat..
Maar ik ga die link van jou even bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan