Windows 7 Live video stream Sony Bravia KDL-40HX750

Status
Niet open voor verdere reacties.

SherinBloemendaal

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Berichten
259
hoi


ik wil graag via windows media player een live video ts map streamen of avi bestand is dat mogelijk






Alvast Bedankt


Sherin Bloemendaal
 
Kan je HIER (KLIK) wat mee?
Scan wel goed alles als je met gratis software werkt, met je virusscanner.
In de gratis software zit meestal reclame, en wordt er op geatenteerd te kopen.
Debut gebruik ik zelf ook, maar na het installeren ga ik naar de map die de software installeerde en zet alle EXE bestanden van debut in de firewall op geblokkeerd.
Programma's die je geruikt met verbinding, dan kan je uitzoeken welke exe er verbinding nodig hebben, en welke je in de firewall blokkeren kan.
Debut maakt een avi bestand van wat er op je screen gebeurd, zoals print screen voor afbeeldingen.
De kwaliteit is meestal wel iets lager, en bij games kan je een flikkerend beeld krijgen.
DEZE (KLIK) heb ik gemaakt met behulp van Debut.
In een ander programma heb ik het bewerkt en er een MPG2 van gemaakt, maar die software is niet gratis te downloaden.

Ken je trouwens mediaplayer classic?
Deze ziet er uit als de oude mediaplayer zoals in windows 98, maar heeft veel meer functies.

http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
Klik op Download Media Player Classic 6.4.9.1 [2010.02.14] for Win2000/NT/XP/Vista/7

Is handig om er bij te gebruiken, en als je er op klikt werkt die gewoon, je hoeft niks te installeren.
Dus gedownloade programma's die geen internet nodig hebben blokkeer ik altijd in de firewall.

Geheel gescant met norton360 was alles OK.

Debut installeert mappen op de volgende locaties:
C:\Program Files (x86)\NCH Software\Debut (in 32bit systemen Program Files)
C:\Users\(gebruikersaccountnaam)\AppData\Roaming\NCH Software (Appdata = verborgen) (Users = Gebruikers)
De padnaam wordt vertaald in de adresbalk van de map.
klik je er met je rechtermuisknop op en klik je op Adres bewerken, dan zie je de padnaam.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik heb op mijn instellingen media streaming aan gezet en tv in thuisgroep te zetten en wmv of avi rechter muisknop en dan play to klaar hij deet het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan