Windows 7 loopt vast als ik het start.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie12345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2011
Berichten
2
Ik heb Win7 Ultimate . Had Windows vista home premium.

Sinds ik een magister had toegelaten, deed mijn pc raar. Er stond bij de magister dat die 250 mb nodig had voor iets.

Dus deed ik mijn pc uit en weer aan , opeens zie ik niks op mn beeldscherm doe ik hem uit via de knop daar beneden (ingedrukt houden). En doe ik weer aan . Zie ik Packard Bell staan(gewoonlijk) vervolgens zie ik dan opstartherstel (aanbevolen) en windows normaal starten . Ik klikte op opstartherstel maar die werkte niet ik wachtte 2 uur ofs -.- dus deed ik het weer uit. Na een paar minuten startte ik het weer. En klikte op windows normaal starten. Het werkte en toen deed ik het weer uit. Dan zit die opeens weer 5/6 uur te afsluite -.0 Volgende dag wil ik het starte zelfde verhaal :shocked:



Ik heb m'n pc al 5 jaar.
5 of 6 keer geformateerd.


Classificatie : 5,1 windows prestatie-index.
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @2.00GHz 2.00 GHz.
Opmerking: Ik kan geen black ops en mw2 runnen op pc wtf ? Toen ik win vista had wel.
Geinstalleerd geheugen(RAM): 2,00 GB
Type Systeem: 32 BitsBesturingssysteem
 
Bij mij bleek er iets te zijn veranderd in de hardeschijfconfiguratie in de bios, als je twee schijven heb raad ik aan om even te kijken
 
Hoi,
welkom op Helpmij
heb je eerst gecontroleerd met UpgradeAdvisor of er manco's zijn in je huidige configuratie?
Je hebt wss origineel een OEM-configuratie op je pc kun je ons uitleggen op welke manier je Win 7 hebt geïnstalleerd?
Wat bedoel je precies met "magister" ? :eek:
 
Magister is een leerlingen cijfer systeem. Ik (als leerling) maak hier ook van gebruik. Hiermee kunnen we de cijfers die we op school gehaald hebben, meteen online op internet zien.

Ontopic: Met magister heeft het niks te maken. Op iedere computer thuis gebruik ik magister. Sterker nog: bijna alle (middelbare) scholen in Nederland gebruiken dit systeem, en zou met dit systeem iets mis zijn, zouden ze het meteen offline halen. Ik denk dat het toch iets anders is...een virus misschien?

Mvgr
Jasper
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker maar me vriend had Win7 voor me geinstalleert met een programma en een programma voor een code ofso .

Ik weet niet of het legaal of illegaal is ik liet het aan me vriend over ik heb win7 2x geinstalleerd en toen weer bij iemand mn pc gereset naar win vista. Dus had ik hem weer geformateerd. Maar toen ik 1e x formateerde deed ik bij iemand anders en 2e x bij een vriend van me. Kan het pc beschadigd zijn , omdat ik steeds formateer ?

EDIT : Nee geen virus :D Een paar keer kon ik geen updates installeren omdat het mislukte . Volgende dag doe ik mn pc weer aan staat er update bewerkiing enzooo xD
 
Laatst bewerkt:
Naja...Windows 7 had je dan iedergeval illigaal :p

Met het formatteren is niks misgegaan denk ik. Ik denk dat het eerder zit in een fout van Windows. En trouwens, logisch dat de updates mislukken, dit komt doordat je een illigale Windows 7 hebt. Het kan zijn dat het vastlopen wordt veroorzaakt door de updates. (andere Helpmij-leden, corrigeer me als ik het fout heb) :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan