windows 7 loopt vast!!!!!! in opstarten en niks lukt/F8/Hirens/repair win 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik heb enige ondervinding in het opstarten en in het herstellen van PCs maar deze maal kan ik
deze pc zelfs niet in veilige modus opstarten
F8.
Ook met hirens boot cd lukt het me niet met de pijltjes het keuze menu te bereiken,
want ze zitten vast bij het laden van Hirens

Ook windows herstelschijven,virus scanners die opstarten van cd niks lukt.
alles loopt direct vast.

Natuurlijk staan er een pak fotos op die PC
die de eigenaar niet kwijt wil!!!

Ik ben zelf ervaren met PCs maar deze keer lukt het me niet !!!

Formateren en dan filerecovery gebruiken is een optie maar dat is ook niet de ideale manier om de photocollectie terug teroepen.

bestaan er nog opties om in deze Pc binnen te geraken dan boven vernoemde???

Dank voor uw tijd en hulp!!!!

je kunt de harde schijf aansluiten op een andere pc en via die pc de hdd openen.

Als het je puur om de foto's gaat raad ik je aan de HDD eruit te halen en extern aan te sluiten op een andere PC. Hiervoor zijn setjes te verkrijgen waarmee je hem op de USB poort aansluit. Hij wordt dan gewoon gezien als externe opslag en je kan hem dan benaderen.
Je zou hem eventueel ook als 2e HDD in een bestaande PC kunnen zetten.

Ik denk dat je mogelijk naar een hardwarefout zit te kijken, bijvoorbeeld corrupt geheugen. Tenzij iets de BIOS heeft overschreven zou opstarten via een CD moeten lukken. Je kunt nog een BOOT USB proberen op de kleine kans dat de IDE controller zelf kapot is, maar het lijkt me sterk dat je met een softwareprobleem te doen hebt met deze beschrijving

als je direct boot vanaf een betrouwbare bron, NEE, tenzij, zoals ik aangaf, de eigenlijke bios is overschreven. Afgezien van wat concepts heb ik daar in het wild echter nog nooit mee te maken gehad.

Ik vermoed eerder aan defect werkgeheugen dan een virus.

Dit gebeurde al meer met deze Pc? De eigenaar download nogal roekeloos vanalles...
Moest het werk geheugen zijn zou een nieuwe installatie ook moeten falen, dit gebeurt echter niet !!!!

Waarom kan ik niet in veilige Modus ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan