windows 7 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
140
nu meerdere malen na ongeveer 20 minuten loopt hij vast:confused:
kan niks meer, moet de knop ingedrukt houden om hem uit te krijgen, heb verder nog niks lopen geen programma's
het is een oudere laptop: acer aspire 5720G duo core 1,66ghz, ati 2300HD, hij is net schoongemaakt van stof en nieuwe koelpast iemand een idee waar het probleem ligt?

b.v.d Tim
 
Hoi !

"Freezing" is meestal een gevolg van te hoge temperaturen, of onderbemeten geheugen.

Veredr op afstand moeilijk een diagnose te stellen.

Maar Win 7, mits correct geinstalleerd, is zo stabiel als maar mogelijk is.

Greetz,

Harry.
 
Hoi,

Na aanleiding van deze per ongeluk wat teveel eraf gehaald?
En anders ben ik het met Harry eens
 
Laatst bewerkt:
nee puur en alleen gewone programma's weggegooid temp kan het ook niet zijn hij is gister schoongemaakt, als hij gewoon aanstaat gebeurd het niet maar als ik iets doe( msn en beetje internetten) loopt hij na een tijdje vast :confused:
 
is het mogelijk dat firefox dit veroorzaakt? telkens als ik een tijdje op firefox zit vliegt hij eruit, kan het zijn dat als ik internet explorer gebruik dit niet gebeurd??
 
is het mogelijk dat firefox dit veroorzaakt? telkens als ik een tijdje op firefox zit vliegt hij eruit, kan het zijn dat als ik internet explorer gebruik dit niet gebeurd??

Gewoon proberen.
 
het lijkt dat firefox de veroorzaker was hij staat nu ruim een uur aan met internet explorer :cool: hopen dat het zo blijft :D
 
Hoi !

Tja, Rirefox is snel maar vergt veel geheugen......

Vandaar dus.

Ik zou toch m'n geheugen wat uitbreiden.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Integendeel, da's helemaal niet moeilijk bij 'n laptop !

Juiste klepje open, oude module's eruit, nieuwe erin, klaar.

Heeft me nog nooit meer dan 15 minuten gekost.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan