Windows 7 - Microfoon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senquell

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Hallo,

Ik heb mijn headset aangesloten, headset zelf doet het wel, alleen mijn microfoon niet.
Het is en 3.5 mm Jack dacht ik en stop er in de frontpanel in.
Als ik de groene voor geluid instopt geeft ie dat aan in realtek.
Maar de roze voor mijn microfoon niet..:confused:
Maar het werkt dus niet counter strike source niemand hoort mij
Ik kan ook niet eens een microfoon instellen in MSN..
Het is een Senheiser headset.

edit:
Achter kant van mijn moederbord werkt mijn microfoon wel!

Hulp?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je even de systeemkast moet openmaken om te zien of die roze aansluiting wel is doorverbonden naar het moederbord. Is dat tóch al het geval, kijk dan in het boekje van het moederbord na of het ook goed is aangesloten.

Workaround: Omdat het achterop je pc wél werkt kun je natuurlijk een verlengkabel halen voor die aansluiting achterop, die je dan (bijv.) vastplakt aan de buitenkant van je systeemkast in de buurt van de uitvoer-aansluiting die het blijkbaar wél doet. Je zou dan met beiden gecombineerd je headset moeten kunnen gebruiken 'aan de voorkant' van je pc.

Tijs.

Ik denk dat je even de systeemkast moet openmaken om te zien of die roze aansluiting wel is doorverbonden naar het moederbord. Is dat tóch al het geval, kijk dan in het boekje van het moederbord na of het ook goed is aangesloten.

Workaround: Omdat het achterop je pc wél werkt kun je natuurlijk een verlengkabel halen voor die aansluiting achterop, die je dan (bijv.) vastplakt aan de buitenkant van je systeemkast in de buurt van de uitvoer-aansluiting die het blijkbaar wél doet. Je zou dan met beiden gecombineerd je headset moeten kunnen gebruiken 'aan de voorkant' van je pc.

Bedank voor je reactie, kan je me misschien een site laten zien wat je bedoelt met die verlengsnoer?

Tijs.

Ik bedoel zoiets als dit. Overigens zijn die ook in kleinere lengtes verkrijgbaar, bijv. 2.5 meter.

Tijs.

Ah oke, zal er maar eentje moeten aanschaffen!
Wel vervelend dat als je je headset aansluit niks meer hoort uit je speakers..
Moet dus maar de speakers in de frontpanel steken.

Nog een vraag, verlengkabel werkt ook voor speakers?

Maar super bedankt!

Laatst bewerkt:
Ja, het is een stereo verlengkabel.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan