Windows 7 OEM versie vervangen door een gewone windows 7 versie kan niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, mijn zoon kwam ook nog met een leuke site aan. Ik weet niet of meerdere mensen deze site kennen maar volgens mijn zoon is een 'mirror' van de eerdere microsoft os versies. Volgens mij zijn het ook ' schone' versies.

Daarnaast kwam ik nog op een leuke site. Voor wie d'r zijn voordeel mee kan/wil doen.

Het is mij nu wel gelukt, maar het is wel een verhaal.
(D'r kwam ook nog een kennis met een Windows Ultimate DVD maar ik heb nu toch de Windows home premium geinstalleerd, tenslotte heb ik daar een licentie voor en ik heb in het verleden nooit iets gemist.)
 
1: Ok, mijn zoon kwam ook nog met een leuke site aan. Ik weet niet of meerdere mensen deze site kennen maar volgens mijn zoon is een 'mirror' van de eerdere microsoft os versies. Volgens mij zijn het ook ' schone' versies.
...
2: Het is mij nu wel gelukt, maar het is wel een verhaal.
1: moet je nog wel snel zijn... ;)
06.12.2015
Due to the low ad-income i have to tell you that if the amount of people clicking ads will stay low
i have to close this mirror to the public because i cannot pay for the bandwidth when i have approx. 4 Gbit traffic in avg.

2: mooi dat het werkt. En je hebt een legale key dus goed opgelost.

PS: in principe had het klonen (heb je dat gedaan?) wel moeten lukken.. hooguit was het een 30-dagen versie geworden als er de hardware significant verandert...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan