Windows 7 of 10??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
Ik werk al jaren, met tevredenheid, met mijn laptop op windows 7.
Maar die popup van windows 10 word ook al hardnekkiger.

Nu heb ik 2 vragen:
1: Kan ik die popup ook uit zetten?

(ik heb gegoogled, maar kom niet verder dan tips om die update te verwijderen en uit te zetten, maar dat werkt blijkbaar niet meer)

2:
Updaten naar W10 is dat een verbetering tov W7?
Of een risico? Als in dat het niet beter is/word dan wat ik nu heb?
 
Microsoft lijkt inderdaad wat hardnekkiger geworden met windows 10.
Ik zou, als je toch overweegt om hem ooit te nemen, adviseren :

Maak een backup van je harddisk
Upgrade naar Windows 10
Zet daarna (eventueel) je backup terug.

Zo kun je ten eerste kijken of windows 10 wat is en ook heb je dan in ieder geval nog gratis geactiveerd en kun je windows 10 later gewoon weer opnieuw installeren, ook als de gratis periode voorbij is.
 
1: Kan ik die popup ook uit zetten?
Kijk eens hier

2:
Updaten naar W10 is dat een verbetering tov W7?
Of een risico? Als in dat het niet beter is/word dan wat ik nu heb?


Ik zelf vind windows 10 mooier dan windows 7, maar dat is persoonlijk. Er is gen risico aan verbonden, en als het niet bevalt kan je voor een bepaalde tijd ook nog terug naar je vorige windows installatie.
 
Probeer je hem een maand, vind je het niks zet je hem gewoon terug.
 
Thanks both!

Na kerst heb ik een weekje vrij....
Ik zal er nog even over nadenken en dan eens bekijken of ik hem ga upgraden of niet.

Ik ben namelijk een beetje huiverig voor het: "Waarom iets veranderen als het goed werkt" idee
 
Moeten?? Lijkt me stug, er zijn nog andere besturingssystemen.

Ik zou eerst eens goed kijken of wat je nu met windows doet niet met bv Linux kan ...
 
@Leon, nee ik blijf gewoon bij Windows :)
Maar toch bedankt voor het meedenken qua opties