Windows 7 of 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hallo,

Ik heb hier een laptop staan zonder touch, wat kan ik hier het beste op installeren?
Windows 8 of Windows 7?

Alvast bedankt.

wat zijn de specs van de laptop?

als de laptop 1gb ram heeft raad ik je windows 8 aan.

Ik raad sowieso Windows 8 aan. Veel mensen zijn er negatief over maar ik heb er niks op aan te merken. Voor mij was het even wennen maar nadat je dat bent kom je er niet meer vanaf zo fijn dat het is :P De snelheid is er ook op vooruit gegaan.

Windows 8. Het is in het begin idd even wennen aan wat waar staat. Verder werkt het perfect.

Zitten jullie dan meer in de Desktop interface, of in de Modern UI interface? En met toetsenbord en muis?

Met toetsenbord en muis ja. Zonder lijkt mij irritant in verband met de Modern UI. Maar ik heb al mijn programma's in de start screen staan. Dat de enige reden dat ik het gebruik. Voor de rest gebruik ik gewoon de desktop.

2 Laptops met USB-keyboard en muis. Modern UI.

Laatst bewerkt:
ik zou w88, ze zijn nu al updates aan het uitbrengen voor win 8, ook is al geweten dat het systeem zeer gevoelig is aan oudere virussen en / of spyware. Trouwens, bij mij draait win 7 fantastisch en ik zie ook niet dadelijk de meerwaarde van win 8, heb er nochtans al wat mee gespeeld. Ieder zijn idee zeker ?

Als jullie in Internet Explorer 10 bij ¨Over Internet Explorer¨ klikken, ook RTM te zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan