Windows 7 Onbekend openbaar netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadvampire

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2011
hallo. :)

na lang zoeken naar een oplossing geen vergelijkbaar probleem en dus ook geen oplossing gevonden. dus hopelijk weet iemand het..
sinds een aantal weken heb ik naast mijn eigen verbinding, ook nog een onbekend openbaar netwerk. ook als ik niet verbonden ben met een bekend netwerk staat deze erbij. ik heb niks geïnstalleerd van Apple (las iets vergelijkbaars op internet.) ook geen lan kabel aangesloten. het onbekende netwerk doet volgens mij niks vervelends maar het is toch irritant om te zien. hopelijk kan iemand me helpen hier. :)

Met vriendelijke groet,

Jesse. :)

Naamloos.jpg

2.jpg

als ik mijn eigen netwerk sluit, blijft hij staan. er is geen internet verbinding, ook als ik op andere plekken ben met de laptop, staat dit netwerk erbij. dus ik kan er niks mee.

klikken.

er op klikken en dan staat er onderaan weizigen of verweideren mischien leeft dat nog iets op.

Je hebt kennelijk een LAN netwerkkaart erin die gedetecteerd wordt.

als ik erop klik in het kleine menu gebeurt er niks. in dat grote menu komt er alleen te staan of ik de naam wil wijzigen, onderaan staat netwerken samenvoegenvoegen of verwijderen maar daar staat hij niet tussen. ik heb een lan adapter, maar deze is lan (1), dit onbekend netwerk is lan 2, bij lan (1) staat er "geen verbinding met dit apparaat" .

ohja, bij eigenschappen van lan verbinding 2 staat dat hij verbinding maakt via microsoft loopback adapter. maar als ik deze driver via apparaatbeheer verwijder, blijft hij staan, en is de driver na opnieuw opstarten terug.

Heb je soms virtual machine geïnstalleerd?

zoiets had ik ook gelezen. las alleen niet echt een antwoord/oplossing. wat raar allemaal. sorry voor de moeite. :)

volgens mij, maar ik weet het niet zeker, is het ongeveer gekomen sinds ik mijn xbox 360 via windows media center op mijn laptop aansloot, maar kon er verder ook niks over vinden. maar zal het vast wel niet zijn.

Trouwens welkom op Helpmij.nl:)

Je valt niet lastig, daar is een forum nu juist voor gemaakt, andere helpen.

Maak eens een screenshot van apparaatbeheer, met je netwerk-adapters uitgeklapt.

Juist, daar staat die Microsoft loopback adapter tussen. Klik met rechts erop en kies voor uitschakelen. Krijg je problemen met je netwerk, kun je deze zo weer inschakelen, via dezelfde weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan