Windows 7 Onbekend openbaar netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
verwijderd. na opnieuw opstarten is het netwerk er nogsteeds, maar de adapter is weg uit apparaatbeheer.
bij het grote menu is "lan 2" weg maar hij is er nogsteeds, en verbinding via huidige bekend netwerk.

Kijk eens in je laatste screenshot bij "adapter-instellingen".

hoe bedoel je? :) sorry dat ik het soms niet begrijp. ;D al heb ik nog best veel verstand van computers. ;D

zie dat het onbekende netwerk via 'microsoft virtual wifi miniport adapter' draait, zal ik deze verwijderen?

Laatst bewerkt:
na verwijderen is het netwerk niet weg, hij was ook gewoon terug. zal hem nu proberen uit te schakelen, maar denk niet dat dit helpt. :)

Waarom meteen alles verwijderen, als het ergens toch nog voor nodig is, kun je het niet meer inschakelen.:confused:.

was klein foutje van me, maar hij is toch weer terug. :) na uitschakeling, netwerk nogsteeds aanwezig.

Klik eens met rechts op je WiFi-adapter en kijk eens bij "delen" of dit ingeschakeld is.

wat niet aangevinkt is: andere netwerkgebruikers mogen verbinding maken via de internet verbinding van deze computer, wat wel aangevinkt is en niet uitgeschakeld kan worden is: andere netwerkgebruikers mogen de gedeelde internetverbinding beheren of uitschakelen. :)

In apparaatbeheer, met rechts op de WiFi kaart klikken > eigenschappen. (Atheros WiFi-adapter)

Je moet ongeveer zo'n venster krijgen;
f6dabe32a616860c19fcae9bd2e6495e_view.jpg

Bovenin zie je een tabblad "Delen".

aangevinkt is en niet uitgeschakeld kan worden is: andere netwerkgebruikers mogen de gedeelde internetverbinding beheren of uitschakelen. :) maar als ik die andere aanvink kan de aangevinkte wel in en uitschakelen,

Kijk eens of het lukt beide uit te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan