[...]Deze link
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-D43U6I4MSAY3.zip die je er neerzette, die download locatie is dan....???
Als microsoft er niks meer mee kan kan je van andere downloadlocaties misschien drivers installeren, maar dan weet je niet van wie deze afkomstig zijn.
Dus dan doe je dat of via de website van de fabrikant, of via de microsoft updates.
Niet via
www.mijnbestanden.nl, of andere domeinen.
Dat is een structuur wanneer je die volgt het veiliger is.
@Erik777: Ik heb zelden zo'n zeurkous gezien, sorry dat ik dat zo moet schrijven.
Als er twijfels zijn over de oorsprong van de drivers die ik heb geupload dan zijn er (minstens) 3 methoden voor bepaling van authenticiteit:
a. De drivers melden zich als digitaal ondertekend bij installatie. Dat zou al (meer dan) genoeg moeten zijn.
b. De .CAT beveiligingscatalogusbestanden van de drivers kunnen worden geïnspecteerd op geldigheid.
c. Vergelijking (desnoods binair) van wat ik heb geupload met de 'handmatige' manier, zoals aangegeven bij optie c. in mijn eerste posting.
Dat er op "Download" moet worden geklikt op de webpagina van mijnbestand.nl leek me niet nodig erbij te zetten, maar als jij vindt dat een "van wieg tot graf" instructie nodig is, dan doe ik dat hierbij alsnog. Wel blijk ik in zoverre een fout te hebben gemaakt dat ik de Intel IA64-driver te hebben ingesloten ipv. de 'normale' Intel/AMD 64-bit driver. Die heb ik zojuist geupload als
deze link
Instructie, met toevoegingen t.o.v. vorige versie
in rood:
Voor het gemak heb ik de drivers uit de Windows Update Catalog geupload naar
deze link, met onderverdeling in mappen voor 32-bit
en 64-bit. Dit voor het geval Windows Update niet de driver (op-)levert.
Op die webpagina op "Download" klikken om het te downloaden. Na uitpakken via Verkenner, WinZip, WinRar of 7-zip zijn er 2 mapjes uitgepakt ("32-bit" en "64-bit") die resp. 32-bits en 64-bits drivers bevatten voor (o.a.) Windows 7. Nieuwe link voor 64-bits AMD/Intel printerdriver: hier
@Piet1953: Fijn dat het probleem is opgelost, en sorry dat ik de discussie met Erik777 in jouw discussiedraad moet voeren.
Tijs.