Windows 7 ongeloofelijk ***.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardio

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Hallo,

Ik heb zojuist mijn windows vista naar windows 7 geupgrade.
Na 1 week begonnen er al problemen op te doen. Cd speler ziet hij af en toe maar meeste keren niet. Afsluiten duurt eeuwig. Maar opstarten is zo gedaan. Hij ziet ook de netwerk vaan school niet. Als je aan mij vraag is windows 7 beter? dan zeg ik NEE. Weet iemand wat hier gaande is? Is nieuw laptop alles deed het op vista maar niet op 7.
Ik had windows vista basic en nu windows 7 Ultimate. Lig het daar aan?
Systeem herstel is ook nutteloos.

Grt
Ricardo De Jager.

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met W7? Werkt hier perfect (ook Ultimate), in een netwerk. Heb je wel de juiste drivers geïnstalleerd? En als hij een netwerk niet ziet, ligt dat aan je instellingen en niet aan W7. En is je PC wel geschikt voor W7?

Laatst bewerkt:
Ik heb packard bell easynote tj65 moet makkelijk kunnen is nieuwe laptop van dit jaar nog.
Hij ziet netwerken wel maar niet de files

In een netwerk moet je de partities of gewenste mappen delen en machtigingen instellen, om deze te kunnen zien en op afstand te kunnen berwerken. Via Google is wel te vinden hoe je dit moet doen. Ook in dit forum is deze vraag al zo vaak gesteld, dat je het hier terug kunt vinden.

Laatst bewerkt:
Het gaat nu niet om die netwerk dat kan me gestolen worden. Waarom ziet windows 7 mijn cd speler niet en waarom is het afluiten zo lang?

Voor de CD de juiste driver(s) installeren. Dat het afsluiten zo lang duurt, komt omdat er waarschijnlijk veel programma's op de achtergrond draaien, of dat er naar updates wordt gezocht (is uit te schakelen).

In apparaatbeheer de drivers voor de CD verwijderen en opnieuw opstarten. Als het goed is wordt er dan nieuwe hardware gevonden. Google maar eens met 'packard bell easynote tj65' en er is genoeg te vinden. Overigens moeten wel eerst de nieuwe chipsetdrivers geïnstalleerd worden en daarna de overige.

Een schone installatie is wel beter in ieder geval.
En die cd speler, tja, die hoort het gewoon te doen.
Ik vond ClearType niks, snel uitgeschakeld.

Dat probleem met afsluiten bij jou, dat dat lang duurt, herken ik bij het opstarten, bij "Welkom", dat blijft lang staan, bij mij gaat het afsluiten weer snel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan