Windows 7 op Dell XPS630i

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
ik probeer hier een W7 te installeren op een Dell XPS630i waar voorheen een Vista op stond. Nu begint de W7 wel te installeren maar bij het heropstarten van de PC zie ik het windows logo en daar bevriest het beeld op.
Als ik dan met een opstartbare CD kijk wat er allemaal op de schijf staat zie ik dat er 28Gb gebruikt is en dat er allerlei windows bestanden op staan.
Ik heb ook al geprobeerd om Ubuntu live CD te draaien of ubuntu te installeren maar dit wil allemaal niet lukken.
Wat ik ook vreemd vind is dat in de bios nogal wat schrijffouten staan zoals bij de datum, ook staan er zeer veel ((((( op het scherm in de bios. Iemand een idee?
Heb er ook reeds een andere harde schijf aan gehangen maar dat bracht ook geen oplossing.
 
Je moet bij het installeren van windows 7 even bij het scherm patities (zie bijlage ) alles verwijderen en 1 nieuwe maken. Misschien helpt dit.

Gr. Danny

Naamloos.jpg
 
Helaas, dit heb ik al meerdere keren gedaan. Zoals ik hierboven zei ook al met een andere harde schijf. Heb er ook reeds XP trachten op te zetten maar heb ergens anders gelezen dat dit niet werkt met Sata schijf.

Voorheen stond er VIsta op maar alle elende is begonnen nadat Vista niet meer wilde op starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan