windows 7 op laptop (start niet meer op)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nlmx5

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Berichten
5
Beste allemaal


Ik heb zojuist windows 7 proberen te instaleren op een vrij nieuwe laptop, alles ging goed ik kwam mooi in windows maar de ellende begon toen ik hem opnieuw opstartte. Blauw scherm.. als ik hem vanaf de dvd start dan gooit hij de laptop uit net voordat hij windows hoort te starten. Het enige waar ik hem mee kan opstarten is met opdrachtprompt in veilige modus. Ik heb het evoel dat het beste alles even opnieuw geinstalleerd moet worden maar hoe doe ik daar niet in geraak?? Kan dat via opdrachtprompt?

Ik krijg de foutmelding: 0x00000000F4 (0x00000000003, 0xFFFFFA80039A5B30, 0xFFFFFA80039A5E10, 0xFFFFFA800C7DD240)
 
Laatst bewerkt:
* tevens valt de laptop steeds uit als ik hem in veilige modus wil starten nu
 
Als je windows opnieuw installeert dan doe je dat toch via de cdrom speler, of niet
 
klopt


ik heb na 1000x proberen eindelijk alles opnieuw geinstaleerd met succes. Alleen valt hij soms gewoon uit? Ik heb een gevoel dat windows 7 te zwaar is waardoor de temperatuur hem uit doet vallen? Kan dat?
 
Welke merk en model heb je.
Hoeveel Mb of Gb geheugen
Videokaart
CPU



Ik zit me alleen af te vragen waarom je zoveel moeite hebt om het te installeren.
Windows installeren doe je als je de laptop op laat starten vanaf de cdrom-speler (instelling in de bios)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan