Windows 7 op nieuwe HD installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb geformatteerd en dat doet hij.. Wat de installatie CD betreft, het is een echte Windows 7 schijf, dus geen recovery.. Heb de schijf eerder ook al gebruikt om ergens anders Windows 7 over Windows Vista te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer maar even mee te denken, maar kan dáár het probleem niet zitten : dat je een upgrade uit wil voeren daar waar de oude versie (Vista) niet meer aanwezig is?
 
Mod edit

@maardedo:Zou je de knop"reageer op vraag'willen gebruiken?
Nu quote je alle berichten van je voorgangers.Topics worden zo onnodig lang met dezelfde teksten en gebruikt onnodig data verkeer.
Alles quoten is niet nodig.
Topic opgeruimd nu van de quote's.

Succes met je vraag.
 
Nee, het gaat echt om een nieuwe installatie, upgrade is niet mogelijk omdat er nog geen besturingssysteem staat op de nieuwe harde schijf (is net gekocht trouwens). Dus enkel nieuwe install, maar die blokkeert dus bij 0%..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, dat was juist het punt dat ik wilde maken : upgrade niet mogelijk omdat er geen Windowsversie aanwezig is, maar wát nu als die installatieschijf er één is die persé een oude installatie MOET aantreffen alvorens deze zichzelf laat installeren?
 
Voor zover ik weet zijn die er ja, iig voor XP 32 naar Vista 32 dus ik neem aan..................... (zonder het echt zeker te weten, vandaar de vraag: )
Is niet af te leiden aan de verpakking wat je precies hebt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan