Windows 7 opnieuw installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyd17

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2013
Hallo,

Ik ben ten einde raad. Het opnieuw installeren van Windows 7 lukt niet.. Me laptop is traag en dingen zoals programma's verwijderen/wijzingen en andere dingen in het confrigratie scherm kan ik niet openen, vandaar dat ik m'n laptop volledig leeg wil halen en opnieuw wil installeren. Ik heb geen CD, het gaat om een ASUS K53S. Hoe moet dit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Pc starten en F9 indrukken.
Zie je handleiding blz. B13!!

Heb jk al gedaan. Ik heb wel een recovery schijf maar als ik in dat menu zit dus te taal kies dan gaat tie verder maar kan geen image of zoiets vinden terwijl ik heel die recovery schijf heb jk kan wel bladeren door die schijf en de pc of een website geven of moet ik iets kiezen in die recovery schijf?

Een image met recovery telt m.i. meerdere DVD's .

Heb je geformateerd zo ja, heb je dan het image op de verborgen partitie wel intact gelaten/

Herstellen van herstelpartitie:
1. Druk op F9
2. Druk op Enter om Windows setup ( EMSenabled) te selecteren
etc.

Start de met de RecoveryDVD en duk bij opstarten op ESC.
Selecteer cd/dvd en druk op Enter om op te starten van Recoverydvd.
Selecteer ok om herstel te starten.
Selecteer ok om systeemherstel te bevestigen.

Met dit laatste wordt het systeem indien mogelijk hersteld.

Laatst bewerkt:
Heb geen recovery cd he

Dat werkt allemaal dus niet, kan ook geen systeem herstel doen of iets dus..

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar probeer eerst dit nog eeens:
Asus: F9 . Hier voor in het BIOS Fastboot uit schakelen.
Na installatie weer inschakelen.

'k Zou op het internet de handleiding nog maar eens goed nalezen, want als de recoverypartitie intact is, moet je deze terug kunnen zetten.
VanSchagen heeft de link met drivers en handleiidng geplaatst.

Anders rest een dvd downloaden dan wel van iemand lenen met je besturingssysteem ( key heb je!).

Laatst bewerkt:
Super! Heb Windows 7 professional erop gezet, alleen licentie werkte niet.. Me beeldscherm
Staat wat anders hoe kan ik dit goed instellen? Alles is wat groter?

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Denk dat je na de herinstallatie nog niet alle drivers geinstalleerd hebt.
Alle drivers voor je ASUS K53S zijn op onderstaande link onder "downloads" te halen.
Wel even voor de juiste W7 versie kiezen.

Klikkerderklik

Bedankt! Echt een top forum, duidelijke en snelle reacties, zit al maanden met dit probleem.. Zal zo drivers installeren, maar nu had ik de licentie code ingevoerd die onder op m'n laptop staat, die is niet goed zegt tie omdat ik er premium ophad en nu professional er staat word over 3 dagen automatisch geactiveerd. Wat kan ik doen?

Lees je ea wel goed?

Installeren was geadviseerd te doen met het besturingssysteem waarvan je de KEY hebt!
Dus geen versie pakken die je aanstaat, maar waarvan je de key hebt.
Nu rest of kopen danwel opnieuw installeren en dit keer wel met het besturingssysteem dat je hebt.
Drivers vind je in de link van Van Schagen!!

Oké, ik kan hem alleen in het egels downloaden daarna in Nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan