Windows 7 opstartmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
922
He allemaal

Ik zit met een probleem. Ik wou laatste even voor de leukigheid Windows 7 zien . Dus ik gedownload enz. Installatie ging prima , ziet er leuk uit , maar ik wil het weer weghebben

Mijn schijf is in 3 gedeeld , 1 partitie voor windows XP , 1tje voor bestanden enz. en 1 voor windows 7.

Alleen als ik in het opstartmenu zit , dan krijg ik dus Windows XP te kiezen of Windows 7. Dit is het opstart menu van Windows 7 en die reageert niet op mijn USB toetsenbord. Ik vind het erg irritant. In Windows XP staat bij het opstart lijstje geen Windows 7 , alleen XP dus daar kan ik niks aanpassen alleen ik kom ook niet in Windows 7. Als ik die partitie formatteer , gaat dat opstart menu dan ook gelijk weg en kan ik dan snel gewoon naar XP ?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
 
Ik heb nog even goed doorgezocht op het forum en het is opgelost ! :thumb:

Voor de mensen die misschien ook dit probleem hebben , hier een mogelijke oplossing :

Download het programma VistaBootPRO.

In dat programma kun je instellen welk OS je weg wilt hebben enz. erg gemakkelijk!

Als je dat hebt gedaan kun je de schijf/partitie waar windows 7 / vista op staat , formatteren.

En klaar ben je , lege partitie en geen keuzemenu meer voor besturingssystemen !
 
voor de mensen die huiverig zijn voor fraaie progjes

ga naar run / type boot.ini en haal dan de regel waar de ongewenste windows in staat weg.
 
VistaBootPro v.9

Let op ! VistaBootPro versie 9 blijkt een fatale virus te hebben. Een paar kennissen hadden dit probleem ook, ik heb ze doorverwezen naar je Vista Boot Pro.. Maar blijkt dat v.9 een trojan heeft die er niet uit gaat met een scanner? Ik snap het zelf niet echt, ik gebruik norton.. en als er een virus is verwijderd norton die virus gewoon'automatisch' ... Dit snap ik dus niet.. :confused: En als ik op de site ga van die vistabootpro waar je het kan downloadn ziet alles er tiptop uit. ! tevreden gebruikers enzovoortss.. HELP MIJ . :( - Let op welke versie je download
 
Let op ! VistaBootPro versie 9 blijkt een fatale virus te hebben. Een paar kennissen hadden dit probleem ook, ik heb ze doorverwezen naar je Vista Boot Pro.. Maar blijkt dat v.9 een trojan heeft die er niet uit gaat met een scanner? Ik snap het zelf niet echt, ik gebruik norton.. en als er een virus is verwijderd norton die virus gewoon'automatisch' ... Dit snap ik dus niet.. :confused: En als ik op de site ga van die vistabootpro waar je het kan downloadn ziet alles er tiptop uit. ! tevreden gebruikers enzovoortss.. HELP MIJ . :( - Let op welke versie je download

Zou je even een nieuw topic willen aanmaken voor je eigen probleem ?
 
Probleem?

Zou je even een nieuw topic willen aanmaken voor je eigen probleem ?

Het is niet mijn probleem, ik heb het alleen onderzocht.. Ik help jou daarmee om te zeggen dat je uit moet kijken welke versie je installeert.. dus nee geen nieuwe topic.. Het is gewoon een mededeling voor jou..:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Het is niet mijn probleem, ik heb het alleen onderzocht.. Ik help jou daarmee om te zeggen dat je uit moet kijken welke versie je installeert.. dus nee geen nieuwe topic.. Het is gewoon een mededeling voor jou..:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Oh maar mijn probleem is al opgelost en VistaBootPro is al weer weggegooid

Toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan