Windows 7 opstartopties

jolyfred

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2024
Berichten
4
Ik heb op f8 gedrukt om in de geavanceerde opstartopties te komen maar weet niet wat ik nu verder moet doen...
Ik heb een Toshiba gekocht op de veiling maar die werkt maar is niet gereset voor verkoop en staat nog met een gebruiker wachtwoord en geraak niet Windows geraak wel door op f8 te drukken maar verder weet ik niet welke optie ik moet nemen of om deze terug op fabrieksinstellingen te zetten of alles wegge down zodat ik er met beginnen kan met werken
Kan iemand me helpen hierbij aub ??
 
Het eerste wat op internet staat:
Press and hold down the “F2” key as soon as you see the “Toshiba” logo on the screen. Keep holding the “F2” key until you see the “BIOS Setup” menu. Select “Factory Reset” and follow the on-screen instructions to reset your laptop.
 
Dit heb ik gedaan maar factory reset vind ik nergens terug in dit menu frustrerend hahaha
 
Dus nergens op die link die ik gegeven heb, staat een artikel dat je verder helpt?
Dan zou ik het ook niet weten.
 
Ik zal het nog eens dubbel checken samen met men vriendin en laat iets weten dan dank u😉
 
En je hebt alle schermen doorlopen in de (Geavanceerde) instellingen? En helemaal niets gezien dat ook maar enigszins lijkt op Resetten?
Bijvoorbeeld de toets <F9> (<Setup Defaults>).
 
Laatst bewerkt:
Als de harde schijf v/d laptop en keer helemaal schoon/leeg gemaakt is en vervolgens is er een compleet schone Win7 opgezet ontbreekt imho de optie "reset naar fabrieksinstellingen".

Hier staan wellicht ook nog opstarttips :
 
Terug
Bovenaan Onderaan