Oké, geen herinstall.
Ik heb uitgevogeld wat het was/is.
Als je in mediaplayer - media center en Itunes hebt aangegeven dat er de plaatjes van de albums gedownload moeten worden, dan vult dat de windows partitie. Daar ik bijna 1 TB aan muziek heb waar ik regelmatig van wat afdraai of op mijn Ipod's zet, loopt dat dus lekker op(29,9GB bij mij).
Het rotte daarvan is dus dat dat niet te zien is, daar de map waarin dat gebeurt onzichtbaar is en alleen maar voor admins te openen is.
Dat openen moet nogal vaak toestemming voor gegeven worden daar het 7 sub mappen betreft moet het voor elke sub map opnieuw gedaan worden.
En dat duurt ook nog eens een behoorlijke tijd daar elke afbeelding in een aparte map wordt bewaart is de laatste map lang bezig om alle afbeeldingen toe te wijzen voor admins.
Dat betekend dat ze dan pas zichtbaar zijn, maar dan zijn ze nog niet weg.
In Ccleaner kun je de mapjes met een afb. laten legen, door de map localmls toe te voegen aan het schoonmaak gebeuren, laat die voortaan ook meegenomen worden dan blijft het beperkt.
Op moment van schrijven is de tool al 2 uur bezig.
De map = "windows\serviceprofiles\networkservice\appdata\loc al\microsoft\media player\art cache\localmls"
Zo nou weten jullie ook wat het kan zijn en hoe te handelen.