Hallo,
sinds 20/03/2012 heb ik mijn nieuwe PC: GTX 570, i5 2500k, 16gb ram gekocht. (zelf in elkaar gestoken)
Nu deze werkte perfect tot 5/04/2012 wanneer ik hem afsloot in de avond, en de dag erna toen ik heb opstartte werkte hij niet meer....
Nu zal ik stap voor stap uitleggen wat er gebeurt wanneer ik hem opstart of hem probeer te repareren. Lees mijn hele bericht alstublieft want ik ben echt RADELOOS want ik wil zo rap mogelijk terug gamen.
1) Als ik heb opstart, gaat hij meteen naar Windows Foutherstel waar ik de optie heb om Windows Normaal te starten of Opstartherstel Starten.
Als ik Windows Normaal start gaat gij gewoon terug naar (Windows Laden) en dan ben ik terug op datzelfde scherm.
Als ik Windows Opstartherstel doe, staat er dat ‘Deze Computer niet Automatisch Hersteld kan Worden’
Details:
Gebeurtenisnaam van probleem: StartupRepairOffline
Probleemhandtekening 01: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 02: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 03: unknown
Probleemhandtekening 04: 21200202
Probleemhandtekening 05: AutoFailover
Probleemhandtekening 06: 25
Probleemhandtekening 07: BadDriver
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Details van Diagnose en Herstellen:
Logboek:
Tijd van laatste keer opstarten: 5-4-2012 14:32:30
Details van sessie
En dan een HELE BOEL Tests maar dit is te veel om op te schrijven.
2) Als ik Geavanceerde Opties voor Systeemherstel kies
2.1) bij Systeemherstel staat er
Er Zijn geen herstelpunten op het systeemstation van uw computer gemaakt. Open Systeembeveiliging als u een herstelpunt wilt maken.
Dus dat is geen optie...
2.2) bij Herstellen met systeeminstallatiekopie staat er:
Er kan geen systeemkopie op deze computer worden gevonden
2.3) Opdrachtpomp start op maar werkt niet als ik iets indruk.
Dus JA, dat is al geen hulp voor mij.
NU, als ik F8 druk, staat er
VEILIGE MODUS enz maar dan blijft hetzelfde probleem optreden zoals bij STAP 1.
Dus was mijn ENIGE optie, via de BIOS automatisch via de CD/DVD te laten Booten en zo Windows 7 te Herinstalleren maarja, hopeloos..
de Eerste 2 keer een zwart scherm met wat rare dingen waar ik iets kon typen en daarna kreeg ik de BSOD (BLUE SCREEN OF DEATH)
Dus nu ben ik HOPELOOS
Enige hulp hiermee?
Zou ik Azerty Moeten Bellen of mijn PC opsturen? (liefst niet)
Wat kan ik nu nog doen?
Help me alstublieft!
Zelfs als ik al mijn files moet deleten, ik wil gewoon dat mijn PC terug werkt!
Als u wilt dat ik een foto van mijn BSOD (Blue Screen of Death) neem zou dat mogelijk zijn.
Mvg, Andres Herlitska
sinds 20/03/2012 heb ik mijn nieuwe PC: GTX 570, i5 2500k, 16gb ram gekocht. (zelf in elkaar gestoken)
Nu deze werkte perfect tot 5/04/2012 wanneer ik hem afsloot in de avond, en de dag erna toen ik heb opstartte werkte hij niet meer....
Nu zal ik stap voor stap uitleggen wat er gebeurt wanneer ik hem opstart of hem probeer te repareren. Lees mijn hele bericht alstublieft want ik ben echt RADELOOS want ik wil zo rap mogelijk terug gamen.
1) Als ik heb opstart, gaat hij meteen naar Windows Foutherstel waar ik de optie heb om Windows Normaal te starten of Opstartherstel Starten.
Als ik Windows Normaal start gaat gij gewoon terug naar (Windows Laden) en dan ben ik terug op datzelfde scherm.
Als ik Windows Opstartherstel doe, staat er dat ‘Deze Computer niet Automatisch Hersteld kan Worden’
Details:
Gebeurtenisnaam van probleem: StartupRepairOffline
Probleemhandtekening 01: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 02: 6.1.7600.16385
Probleemhandtekening 03: unknown
Probleemhandtekening 04: 21200202
Probleemhandtekening 05: AutoFailover
Probleemhandtekening 06: 25
Probleemhandtekening 07: BadDriver
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Details van Diagnose en Herstellen:
Logboek:
Tijd van laatste keer opstarten: 5-4-2012 14:32:30
Details van sessie
En dan een HELE BOEL Tests maar dit is te veel om op te schrijven.
2) Als ik Geavanceerde Opties voor Systeemherstel kies
2.1) bij Systeemherstel staat er
Er Zijn geen herstelpunten op het systeemstation van uw computer gemaakt. Open Systeembeveiliging als u een herstelpunt wilt maken.
Dus dat is geen optie...
2.2) bij Herstellen met systeeminstallatiekopie staat er:
Er kan geen systeemkopie op deze computer worden gevonden
2.3) Opdrachtpomp start op maar werkt niet als ik iets indruk.
Dus JA, dat is al geen hulp voor mij.
NU, als ik F8 druk, staat er
VEILIGE MODUS enz maar dan blijft hetzelfde probleem optreden zoals bij STAP 1.
Dus was mijn ENIGE optie, via de BIOS automatisch via de CD/DVD te laten Booten en zo Windows 7 te Herinstalleren maarja, hopeloos..
de Eerste 2 keer een zwart scherm met wat rare dingen waar ik iets kon typen en daarna kreeg ik de BSOD (BLUE SCREEN OF DEATH)
Dus nu ben ik HOPELOOS
Enige hulp hiermee?
Zou ik Azerty Moeten Bellen of mijn PC opsturen? (liefst niet)
Wat kan ik nu nog doen?
Help me alstublieft!
Zelfs als ik al mijn files moet deleten, ik wil gewoon dat mijn PC terug werkt!
Als u wilt dat ik een foto van mijn BSOD (Blue Screen of Death) neem zou dat mogelijk zijn.
Mvg, Andres Herlitska