Windows 7 probleem met Adobe mast collection CS4 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker72

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Ik heb gisteren Windows 7 geinstalleerd en loop nu tegen een erg vervelend probleem op.

Ik wil Adobe master collection CS4 installeren, maar helaas krijg ik een vervelende error (ziet afb1)

Afb1: link

Als ik dan op YES of op NO klik krijg ik bij beide de volgende error (zie afb2).

Afb2: link

Ik heb deze installatie ook gedaan onder Vista en XP en daar deed zich dit probleem niet voor.

Ik hoop dat er iemand is die me snel en goed kan helpen. Want ik gebruik Photoshop, Dreamweaver etc erg veel.
Alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
tja

hey wat verwacht je van een beta en de andere mense juist ook dat alles gaat werke of zo tuurlijk werk niet alles w8 maar als die officeel uit is en goed dan gaat het werke

zo was het met xp en vista ook met de betas en vista het ergst nog wel

Links werken niet.

Jesse

Klopt, ik maak de screens vanmiddag nog even een keer opnieuw en upload ze dan weer :). Zodat ze in ieder geval goed op Helpmij.nl staan. Maar verder luister ik naar David want daar ben ik nu ook wel achter gekomen (dat het een Beta is :p).

Lukt het ook niet als je het deinstalleerd, en daarna het setup bestand met rechts aanklikt en bij eigenschappen op het tapblad compatiblemodus klikt en het zo installeerd?

Ik weet niet of het bij de beta zo kan maar bij de RC versie wel! Zo heb ik ook mijn printer kunnen installeren die ie eerst met geen mogelijkheid wou installeren. Maar in de vista mode met de vista driver wel! Dus het is een proberen waard!

Ik heb vandaag de PC weer eens opgestart in Windows 7 (met doel de screens opnieuw te maken en posten). Echter moest ik eerst een aantal updates installeren, na dit gedaan te hebben startte ik de Adobe Master Collection CS4 op en die deed het zonder problemen.

Dus als iemand dit probleem ook heeft of krijgt, probeer dan eerst eens te updaten! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan