Windows 7 Probleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Nou eindelijk W7 staat er nu op alleen nog 1 probleem ik zit nu op een andere computer want er is nog wat aan de hand boven

1. Ik heb geen verbinding en kan geen verbinding maken of een apparaat toevoegen. dus ik denk dat ik de driver niet heb of iets weet iemand hoe ik wel internet krijg?
( Ik heb een kabel geen draadloos )

2. Audio..Staat een rood kruis doorheen. denk dat ik die drivers ook mis maar hoe kan ik die daar krijgen of weten welke ik moet hebben?

is het een legale cd?
download de drivers die je nodig hebt zet ze op een usb stick of cd wat dan ook en zet ze op die pc.

hoe kan ik nu dan precies weten welke drivers ik nodig heb?

gewoon weten wat voor videokaart en geluidskaart enz.?

hallo gebruık je onboard GELuıdskaart? en bıj apperate beheer kan je zo kıjke welke vıdeokaart en ınternet kaart

Ik heb geen Probleem met windows 7 Ultimate na de installatie herkende hij gewoon de volgende hardware en gewoon geinstalleert

Realtek hd audio meest voorkomende audio hardware
Atheros AR5007EG Wireless
HDA CX11270 SoftModem
Mobile Intel (R) 965 Graphics etc

Dus alles wat in mijn laptop zit dus het kan net zijn dat jou drivers niet erbij zitten

Je zegt dat ik mijn internetkaart bij apparaatenbeheer kan zien maar die staat er echt niet tussen(denk ik) en zo wel waaronder moet die staan en watvoor 1 kan het ongeveer zijn??

En die ene setup heb ik niet gedraaid nee:S:S

Ik mis heel veel drivers (windows update zal wel werken maar die kan ik alleen doen als ik verbinding heb maar die heb ik dus niet)

Dus hoe en waar kan ik mijn netwerk kaart merk zien?

Dan instaleer ik ze hier en zet ze op me usb en zet ik ze boven erop.

Oplossing al zelf gevonden voor de mensen met het zelfde probleem een kleine uitleg.

1. Conf.systeem
2. Printers en apparaten
3. Rechtermuisknop Apparaatbeheer.
4. Rechtermuis op een apparaat maakt niet uit welke bijv. je video kaart internet kaart.
5. Stuurprogamma's bijwerken dan: Op mijn computer naar naar stuurprogamma's zoeken.
6. Selecteer de C schijf dus echt alleen C:\
7. tijdtje wachten en bij mij starte me pc op en alles deed het Geluid internet alles!

Toch allemaal bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan