windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dommel73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
3
hallo,

ik heb een nieuwe com met windows 7.
iedere keer als ik hem heb aanstaan en ik doe er even niks mee slaat de com uit zeg maar op een soort bezuinigingsmode.
ik moet dan de com weer aanzetten. nou is dit niet zo'n probleem maar de beelsresolutie gaat gelijk terug naar 600x800 dit vindt ik wel irritant.

kan iemand mij helpen ??

groet edwin
 
Ik heb slechts XP maar het lijkt me typisch iets van Energiebeheer. Rechtsklik ergens op Bureaublad en dan Eigenschappen beeldscherm > Energie (of zoiets).
 
hallo,

ik heb een nieuwe com met windows 7.
iedere keer als ik hem heb aanstaan en ik doe er even niks mee slaat de com uit zeg maar op een soort bezuinigingsmode.
ik moet dan de com weer aanzetten. nou is dit niet zo'n probleem maar de beelsresolutie gaat gelijk terug naar 600x800 dit vindt ik wel irritant.

kan iemand mij helpen ??

groet edwin
Ik vermoed dat er wat anders aan de hand is. Ga eens naar apparaatbeheer en vertel wat je daar ziet staan bij de videokaart. Komt dat overeen met de kaart waarvan jij denkt dat 'ie in het systeem zit? Zo nee, dan moet je de drivers voor de kaart downloaden.
 
DE resolutie heeft niks met energiebeheer te maken maar met de videokaart kijk of je instellingen goed staan en of je driver goed geïnstalleerd is.

Wat is het merk van je videokaart???
 
windows 7

hallo

ik heb een ati radeon hd 4770 512 mb
ik ben bij energiebeheer geweest en heb de instellingen veranderd
kijken of ie nou niet meer in de automatische slaapstand gaat
drivers zijn goed want bij apparaatbeheer staat dat de videokaart correct werkt

nou ja word vervolgd

gr edwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan