Windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen30

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2012
Sinds een paar dagen geleden heb ik wat problemen met met mijn laptop met windows 7 prof. 64 bit!
Ik heb de laptop helemaal schoon gemaakt (geformateert) en toen windows 7 prof. 64 bit erop gezet
als ik nu mijn laptop aanzet duurt het heel erg voordat windows is geladen..als ik dan naar het lampje kijk van de voortgang dan zie constant het zelfde (3sec branden en dan heel snel weer uit en aan)
als dan eindelijk mijn windows is geladen krijg ik geen tekst meer te zien in mijn menu en verkenner en ook niet bij mijn icoons en als ik op het pijltje rechtsonder klik dan krijg een lange smalle balk te zien met niks erin..

Wat o wat is het probleem ?

Gegroet Jeroen

Stond er ook Win764 bits op?

Zo nee, is deze hiermee wel compatible?
Had je dat gecontroleerd?

Had je na de installatie ookgecontroleerd in apparatenbeheer of alle drivers geinstalleerd waren?

Is het wel ok geweest, zet dan een systeemherstelpunt terug.
Start op met de herstelcd en kies voor systeemherstel.

Ik weet dat niet meer of er een 64 bit op stond toen ik de laptop kocht... is alweer 2 jaar geleden..
ik heb nadat ik windows had geinstalleerd driver geniues gedraaid en alle drivers daarvan geinstalleerd..

Maar nu start ik de pc opnieuw open kwam er een melding dat hij service pack 1 ging installeren..en nu zie ik alles weer..zou dat het probleem zijn geweest ?

Na een nieuwe installatie zeker zonder sp1 is er heel wat bij te werken.
Dit kan veel van je systeem vragen.
Als je tijdens de installatie hebt aangegeven dat dit automarisch moet, dan trekt dit veel van je capaciteit weg.

Daarom heeft het mijn voorkeur altijd te installeren met een dvd waar al minimaal het laatste servicepack op staat.
Dan nog kan je daarna het nodige moeten binnenhalen.

Ga eerst maar eens je systeem compleet updaten en dan nog maar eens verder kijken.

Je hebt overigens wel voldoende geheugen?

Laatst bewerkt:
Ik heb 4BG geheugen en een i3 processor

Ik zal eerst maar eens ff al mijn updates installeren..

Bedankt als vast voor de reacties! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan