windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivier95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2013
hallo!

het moment dat ik mijn computer opstart krijg ik direct de melding '' de gebruikersnaam of ht wachtwoord is ongeldig ik hoef zelf niet op mjn administrator te klikken ! ik ben ook mijn wachtoord vergeten en heb geen gaste account ! en een wachtwoordherstelschijf heb ik ook niet . wat nu ? mvg Olivier rommel

Welkom op Helpmij.nl. :)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst, members chat is niet voor dit soort vragen. Graag de volgende keer de juiste sectie voor je vraag/probleem zoeken.

Ik heb je vraag nu naar de juiste sectie verplaatst, dus deze staat nu goed. Je hebt toch een vraag kunnen aanmaken, alleen de volgende keer de juiste sectie opzoeken.

Graag gedaan. Er zal vast wel iemand zijn die je met jou probleem kan helpen verder. :)

Hallo Oliver,

Welkom op Helpmij.nl

Je zou deze link even kunnen volgen, je kan dan je wachtwoord achterhalen en daarna weer inloggen.

Succes!

Groetjes,
Rens

Hallo Oliver,

Je kunt Hirrens Boot Cd (hbcd) hiervoor gebruiken.
Het probleem van Ophcrack is dat het heel lang kan duren, en dat je passwords met een bijzonder teken er in (zoals: @$%$#@) niet kunt achterhalen. En ook passwords die langer zijn dan een bepaald aantal kunnen niet werken. (16 geloof ik)

Volg deze link maar eens.

LINK

Maar eerst deze voor de installatie procedure LINK

Download HIER de hbcd

Gr Robert

Bedankt voor de reacties ! Maar het probleem is dat ik op geen enkel account meer kan van deze pc en maar blijf vast zitten bij administrator ! Wat ik ook doe ? Ik raak niet verder of mijn administrator ! Dus kan ik ook niets met deze pc downloaden ! Wat nu? Mvg !

Ik heb ook eens zo iets meegemaakt en daarbij hielp ook OPHcrack of de Hirensbootcd niet meer. Wat er aan de hand was was dat Windows corrupt geraakt was. Vermoedelijk door een niet goed functionerende I/O-controler op het mobo.
Ik weet niet of het hier ook het geval is, maar ik dacht het toch maar even te vermelden.
De oplossing was een nieuw mobo, HD en herinstallatie van windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan