Windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Win7P

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Hallo allemaal...

Ik ben nieuw op HelpMij.nl en ik ben hier voor een probleem.

Gisterenavond zat ik op Facebook en op Marktplaats. Mijn laptop was bijna leeg dus ik had hem in de oplader gestopt, en afgesloten. De volgende dag krijg ik de volgende error: probleem.png

Na deze rare probleem is het balkje die je bij het opstarten onderaan krijgt, grijs en rauw geworden. De button is veranderd, en de "KRUIS", "MAXIMALISEREN", en de "MINIMALISEREN'' buttons zijn veranderd.

Ik heb Windows 7 Home Premium... Zou iemand mij zo spoedig mogelijk willen helpen?

Welkom op Helpmij :-)

ALs je wel in Safe Mode kunt opstarten en aanmelden kun je systeemherstel gebruiken om je systeem te herstellen naar een herstelpunt door voor gisteren is aangemaakt.
Mocht dat niet lukken dan kun je, als je die hebt, een Windows 7 installatie DVD gebruiken om van op te starten waarna je kiest voor Opstart Herstel.

De oorzaak van je probleem zou ik zo geen zinnig woord over kunnen zeggen.

Ik weet hoe ik hem in de "safe" modus moet opstarten maar niet hoe ik een systeem herstel moet doen. Zou je me asjeblieft kunnen vertellen hoe ik dit doe?

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Win7P, van harte welkom op Helpmij.nl :thumb:

Even voor de duidelijkheid, het is niet nodig te quoten in dit geval, dat kan wel zo zijn als je meerdere antwoorden krijgt en specifiek op één antwoord in wil gaan. Ik heb je bericht even aangepast, graag je aandacht hiervoor in het vervolg. Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan