Windows 7 prof. OEM versie. Waar verkrijgbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

Ik moet binnenkort 5 pc-systemen in elkaar zetten voor de verkoop en wil daar Windows 7 professional OEM op zetten om het een beetje betaalbaar te houden. Ik kan echter nergens vinden waar ik aan OEM licenties kan komen en ook op de website van MS kom ik niet echt ver. :confused:

Ik heb ook weinig zin (en degene voor wie de computers zijn ook niet) om zo'n 650 Euro aan de normalle Windows 7 Professional uit te geven.

Lagere versies van windows 7 zijn, vanwege aanmelden op een domein, geen optie.

De windows wordt door mij op de nieuwe pc's voorgeinstalleerd en voldoet dus aan de voorwaarden die MS stelt aan OEM versies.

Heeft iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?
 
Ja zeg wat is dat nu veel meer bij zelfde site vreemd maar wel oke:thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
De gangbare is met service pack 1, je had de originele release gelinkt van twee jaar terug ;)
 
Bedankt :)

Ik heb eens gekeken, maar als ik de prijzen zie, denk ik dat ik beter voor Linux kan gaan.
Bij microsoft ook even gebeld en de manier waarop je daar min of meer belazerd wordt, zou me bijna zover krijgen dat ik er een van de nieuwsgroepen zou downloaden.
Er wordt nl gezegd dat je als bedrijf, via de website (gratis) partner kunt worden. Dit gratis moet je echter net zo zien als een "gratis" datingsite, want als standaard partner kun je en mag je niks, zelfs geen OEM bestellen bij ze. Dan moet je minimaal silver partner zijn en dat kost (hoe kan het anders bij m$) geld.

Kort gezegd: geld betalen om producten te mogen aanschaffen.:shocked:

Via een distributeur kopen betekent extra betalen en als ik 130 per pc moet betalen voor een OEM versie waar ik dan voor die prijs ook nog eens zelf de ondersteuning moet overnemen van MS, dan denk ik dat ik windows maar achterwege laat en voor een ander OS ga.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan