windows 7 programma's verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo boy7

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo.
Ik heb een tijdje geleden programmas zitten te verwijderen. Fraps, Hypercam etc.
Toen ik de lijst opende via dat "programma verwijder" scherm opende krijg ik een stuk of 20 programma's.

Nu wil ik weer een programma verwijden (Gimp) maar als ik die lijst weer open, krijg ik maar 4 programma's te zien :shocked: .

Verder heb ik 2 program files mappen
1 tje heet "Program files" ;)
2 de heet "Program files (x86) :confused:

Hoe kan ik weer een lijst krijgen van al mijn programma's

O,ja systeem herstel werkt NIET

Verder heb ik 2 program files mappen
1 tje heet "Program files" ;)
2 de heet "Program files (x86) :confused:

Waarschijnlijk heb je windows 7 64Bit, als je dus een programma installeerd dat 32 bit is, zet W7 dit automatisch in de Program files (x86) map.

Die lijst met die 20 programma's, waren dat niet de windows updates??
Die kuin je namelijk ook verbergen en dan blijven alleen je programma's over

Niet mee gaan rommelen!!!
Er komen steeds meer programmas die 64-bit zijn, dat zijn vooral de zware programma's en de updates, tot nu toe zijn heel veel progjes 32 bit, die worden dus in program files x86 geplaatst. je moet dit niet doormekaar gooien anders zullen heel veel programma's niet werken en kun je het niet meer verwijderen... etc.

nee dat waren zeker geen updates
alle programma's die in program files (86x) staan staan niet in de lijst, hoe moet ik die er weer op krijgen?

Probeer 't eens met dit programma (is wel voor ervaren gebruikers) maar je kunt er wel normaal programma's mee verwijderen.
Als je het niet vertrouwt dowload dan Ccleaner die ook de functie van deïnstalleren heeft (tab:gereedschap) en wellicht veiliger.

Laatst bewerkt:
@hierboven
Ik krijg nog steeds de zelfde programma's als eerst

EDIT:
ccleaner heeft zichzelf weer overtroffen
bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan