Windows 7 shell32.dll mist

Status
Niet open voor verdere reacties.

norimans

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
8
hallo,
ik heb denk ik een uur geleden een poging gedaan om een mac thema te installeren op mijn windiws7 laptop.
ik moest toen een paar bestande weizigen in de system32 map eerst heb ik backups gemaakt in een andere volder en de naam van de bestanden veranderd .backup erachter gezet.
bij de eerste ging dit goed en die heb ik vervange en dat werkte maar toen ik de 2e shell32.dll de naam veranderde in shell32.backup.dll en de nieuwe shell32.dll wou plakken stond er dat ie bezig was met kopieren en dat ie uiteindelijk klaar was maar ik kon het bestand niet vinden dus naar mijn ogen was het bestand niet gekopiert dus ik dacht ik heb die backup die verander ik weer terug, maar als ik de naam veranderde gaf ie aan dat ik administrator rechten nodig had en dat had ik hij deed hetzelfde bij dat kopieren er gebeurde wel wat en er stond dat de naam veranderd was maar hij bleef hetzelfde nu kan ik er niet een bestand meer inplakken.
ik kan de computer niet meer opstarten ook niet via veilige modus en herstellen vanaf windows 7 cd helpt niet maar ik zou graag willen weten warom ik nu geen bestande meer in die map kan plakken.

sorry voor veel spelfouten ben dyslecties.
alvast bedankt voor een antwoord.
 
bestand staat in C:\Windows\System32 en deze map is beschemd en kan je niet zomaar wijzigingen in aanmaken. Je kan wel de map kopieeren. (dus een backup maken)
shell32.dll is o.a. het bestand waar alle iconen van het bestuurings systeem in staan.
Als deze dan mist wat mij onwaarschijnlijk lijkt dan is het niet zo dat jou pc niet meer kan opstarten. De pc kan ook opstarten zonder shel32.dll alleen heb je dan geen ikonen meer en hebben alleen pictogrammen een raar wit sjabloontje.
Ik denk zelf dat er veel meer aan de hand is, je hebt een partitie virus of iets van een beschadiging op je harddisk. Ik ben bang dat je jou systeem opnieuw moet installeren.
Je kan je bestanden nog wel backuppen via een exteren bestuurings systeem zoals HirensBoot Cd of BartPe Cd. Suc6
 
Gelukt

Bedankt ik heb windows 7 opnieuw geinstaleerd en nu werkt de pc weer helemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan