Windows 7 sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLboswachter

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
127
Hoi,

Misschien is dit de verkeerde plek maar sorry ik kon niet echt vinden waar ik deze vraag moest plaatsen.

Sins vorige week werd mijn laptop (Acer Aspire 7520G)heel sloom als ik hem aan deed bleef ie heel lang bij het Acer opstart scherm hangen en daarna kreeg ik een zwart scherm met ''_'' links boven in het beeld knipperend wat ongeveer 5min. bleef hangen.

Ik dacht ik ga windows 7 installeren (wat ik sowieso al wou doen) en dacht misschien dat het probleem verholpen zou zijn. Na mij spijt heb ik hem probleem nog steeds heeft iemand hier ervaring mee?

(Mijn cd-speler doet het ook niet soms dan ziet mijn computer de CD helemaal niet en dan start ik hem opnieuw op en dan ziet de computer hem weer wel)

Alvast bedankt,
 
Waar heb je die windows 7 vandaan? Via een torrentsite of de site van microsoft?
 
Alsnog sorry want ik denk dat dit het verkeerde forum deel is.

Maar ik heb hem van de microsoft site (een 32-bit versie). Zou het misschien kunnen liggen aan de opstart script? of iets degerlijks.

EDIT: Ik heb net te horen gekregen van de persoon waarvan de laptop is dat hij een keer tijdens het opstarten (met windows vista) iets met BOOT.MGR zag zou dit ermee kunnen hebben te maken? Maar volgens mij reset de laptop toch de BOOT.MGR toen ik windows 7 installeerde?
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Wel eerst de HDD geformatteerd voordat je Win 7 installeerde ?

Anders heb je het probleem dat je in Vista al had gewoon meegenomen.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Dan heb je dus een hardware-probleem.

Test eerst eens je HDD met een daartoe bestemd tooltje van de fabrikant van je HDD.

Het verschijnsel dat je beschrijft kan een voorloper zijn van een defecte HDD.

Win 7 is nl. echt niet traag op een laptop die met Vista geleverd is.

Greetz,

Harry.
 
Oke bedankt ik ga vanavond kijken of de HDD inderdaad beschadigt is.

EDIT: De HDD was inderdaad beschadig maar het programma van de fabrikant kon hem maken dus hij doet het weer goed. Ook de time-out van msconfig stond op 30sec heb ik 10 van gemaakt en nu gaat ie alweer als een kanon! Bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan