windows 7 software hp deskjet 695 C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo ik heb een hp deskjet 695 C.printer en heb sinds kort windows 7 op mijn pc.

nu krijg ik mijn printer niet meer aan de gang, en de software die ik bij mijn printer heb is niet geschikt voor windows 7.

nu is mijn vraag kan ik deze printer wel aansluiten en zo ja hoe.

bvd
carina

Hp 695c

Heb je al eens op de site gekeken van HP. Daar vind je normaal de drivers voor de nieuwe Windows versies.

En jawel ....

ZIEHIER

O pardon, bij nader lezen blijkt dat HP er geen zelfstandige driver (meer) voor aanbiedt.
Het zou middels een Windows-update geregeld moeten kunnen worden, zo wordt vermeld.
Dat belooft niet veel goeds.
Ik heb hetzelfde met een scanner van HP ....... ik kan het zogezegd 'schudden'. Het ding is niet compatible te krijgen met Vista en Win7.

Met dank aan HP ......... (kennelijk een soort verkooptactiek) !!

Laatst bewerkt:
Zelfde hier, we hebben gelukkig de printer verkocht. Jammer dat HP hier niets iets aan heeft gedaan. Er zijn genoeg andere merken die gewoon drivers er bij maken voor windows vista/7.

Hoi !

Werkt prima met de standaard-drivers van Win 7

Eerst alle aanwezige HP-drivers grondig verwijderen evt. m.b.v. de HP-verwijderingstool.

PC uitzetten, usb-kabel van printer met PC verbinden, printer aanzetten, PC opstarten en Win 7 zorgt voor de benodigde drivers.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan