Windows 7 Speech Recognition HELP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
237
Hallo,

Ik wil In windows 7 Speech Recognition gebruiken,
Alles goed ingesteld de tutorial gedaan en getraind
Alleen er is 1 probleem, Als ik het programma zelf open staat er:
Speech Rocognition could not start because the language configuration is not supported.
The recognizer language must match the language of the user interface. Please change the recognizer languager in the Speech Rocognition control panel under Advanced Options.

Wat kan ik hieraan doen heb ook al op google gekeken maar ben er niet uitgekomen

Jesse
 
ik neem aan dat je een engels versie windows hebt en de engelse spraak herkenning?
 
ja klopt ik eb de engelse windows 7 7068 en bij speech recognition geeft ie die fout weet u wat ik moet doen om het probleem te verhelpen?

Jesse
 
hey hoi

heb je kunnen doen wat de foutmelding ook van je vraagt?

Please change the recognizer languager in the Speech Rocognition control panel under Advanced Options.

ik ken het nog niet niet, maar het vraagt om in de configuratiescherm onder de knop geadvenceerde opties, aanpassingen te doen.

kun je vantalen veranderen?

gr. megablaster

ik heb de spraak herkenning niet geinstalleerd, ik doe er toch niets mee.
 
Ik heb de engelse win 7 en speech regognitionn is ook in de zelfde taal (engels - united states)

Jesse
 
mss word er onderscheid gemaakt tussen english US en english GB.
 
Nee want het installatiebestand van 6068 heet iets met en_us en speech regognition staat op US (United States) en niet UK (United Kingdom)

Jesse
 
hey hoi

sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, was ff op vakantie.

ere is een nieuwere windows build 7077 uit.

probeer die anders. het zou natuurlijk gewoon een bug kunnen zijn die je middels deze upgrade(wel met een een schone install instaleren) kunt oplossen.

nogmaals ik heb het zelf niet in gebruik genomen.

gr mega blaster
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan