windows 7 start niet meer door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Ik heb iets stoms gedaan maar weet niet wat.
wie kan mij helpen?

als ik de pc op start komt er een vakje waar mijn naam bij staat en als ik daar op klik zegt hij uw account is uitgeschakkeld neem contact op met de systeembeheerder.

daarnaast staat nog zoon vakje en als ik daar op klik vraagt hij een gebruikersnaam en wachtwoord en ik weet niet wat ik daar in moet vullen.
wie kan mij helpen?

alle tips zijn welkom

bvd

Je hebt je account uitgeschakeld. Iets in het register gedaan? Heb je een backup van het register? Zet die dan terug

Dank je wel

ik heb geen back up (ja stom he)

maar ik heb het wel voor elkaar om de pc in de veilige modus op te starten zoals gast0225 voorstelde.
alleen nu weet ik niet wat ik moet doen.

Heb er echt geen verstand van, maar met wat hulp hoop ik dat het gaat lukken

ik ben in de veilige modus naar config gegaan en daarna gebruikersaccount en daar staat:
alleen het plaatje met mijn naam er achter en administrator.

als ik op een ander account beheren klik staan er nu 2 plaatjes 1 met mijn naam en 1 gast account en die is uitgeschakeld.

nu weet ik het niet meer

een gebruiker hoeft geen gast te zijn, een gast is wel altijd een gebruker.

Ik vind het heel lief dat je me wilt helpen maar ik snap er echt niets van.

ik heb nu opeens een nieuwe standaard gebruiker aangemaak en de pc start weer normaal op maar nu ben ik al mijn eigen gevens kwijt.

en kan ook niet meer terug vinden

ik was al aan het zoeken maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
als ik de pc afsluit en opnieuw opstart dan heb ik geen keuze en start de pc gewoon op naar het bureaublad.

wat ik gedaan heb volgesn mij is een nieuwe standaard gebruiker aangemaakt en die heeft nergens toestemming voor en ik weet niet hoe ik die weer weg krijg en de adm. weer kan vinden.
hoop dat je me nog begrijpt

volgens mij heb ik wel een backupcd gevonden namelijk norton Ghost backup

ook weet ik niet hoe dat werkt, maar kunnen jullie me nu wel helpen?

Heb ondertussen het nieuwe account weer verwijderd in de veilige modus.

dus nu gaat mijn begin vraag weer tellen.
ben namelijk weer net zo ver

veilige modus, daar kiezen voor :windows opstarten met laatst bekende en goed werkende.................

Vanaf het begin.

Ik start mijn pc op en krijg dan 2 keuzes: (ik start mijn pc nu gewoon op dus niet in de veilige modus)

1 linker icoon als ik daar op klik zegt de pc: X uw account is uitgeschakeld, neem contact op met de systeembeheerder.

2 rechter icoon (andere gebruiker) als ik daar op klik moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invullen en die weet ik niet.

Wie kan mij verder helpen?

Hallo
zijn er nog mensen in dit forum die mij uit de brand kunnen helpen?
ik weet het echt niet meer

Hallo,
Heb je een andere computer ter beschikking waar mee je kunt branden? of met usb?
Zoja, download eens Hiren's boot cd van het internet en zet die op een cd of usb, met dat programma kan je de wachtwoorden verwijderen van de Administrator account.
Daarna kan je weer inloggen en dan moet je via computer beheer je account weer in schakelen.

Hoi
dank voor je reactie

ik ben nu Hirens.BootCD.14.0.zip op een usb aan het zettten, zou me kunnen zeggen wat dan de volgende stap is?

ik heb alles op dvd gezet en kan hem in mijn pc opstarten maar ik weet niet wat ik nu moet doen wie kan mij verder helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan