Windows 7 start niet meer op een soort van een loep waar die blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik heb een probleem Win 7 start niet op begint steeds op nieuw .
Ik heb een back-up op een externe schijf staan met van 22.4 gig en de extensie van FTF er achter .
Ik heb geprobeerd met een Norton ghost 15 cd ,maar die werkt niet krijg wel een melding dat de lecensie voor deze pc niet kopen ? Ook een oude ghost cd geprobeert .Wie kan mij helpen hier mee

Een FTF bestand is volgens mij van een Sony Experia telefoon....

Het is een fbf file sorry op tablet gaat het wel meer fout

Het staat in de map Symantec ik heb div dingen geprobeerd back-up win 7 en Ghost dus ik weet het niet zeker meer

Dat vond ik ook via Google, maar is ook van Norton Ghost

Ja ik heb wel orginele Win cd ,maar ik geen opstart cd .
En opnieuw erop zetten is de laaste optie want moet dan zo veel dingen aanpassen

Ik heb toen ook mijn externe schijf in 2 delen gemaakt maar die zie ik niet zo met ghost en daar staat ook denk ik een win 7
Back-up op ,ik heb een opstart cd win 7 32 bit maar die is niet de goede versie

Het schijnt dat je in ieder geval niet Norton 360 kunt gebruiken maar een oudere versie van Norton Save & Restore, tenminste dat lees ik op de Symantec site.

Dit is echt erg ik heb dit systeem geüpdate van af win Xp naderhand deze cd gekocht en nu een versie verschil ,ik ga maar op zoek na een andere cd

Norton Ghost heeft de extensie .v2i Ik lees wel wat over de extensie die jij noemt. Lees dan even dit.

Het zou goed kunnen dat je dan met Ghost 14.0 of 15.0 op identieke wijze deze files kunt herstellen. Ik heb gekeken en bij mij staat onder zoeken fbf.Files_6a4. Maar je zelf maar kijken hoe die zoekfunctie werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb een iso bestand van een boot 64 cd gedownload op de win 10 pc van mijn man maar ik krijg hem niet in een opstart cd gezet ik ken Windows 10 niet goed .En mijn man heeft ook geen idee heeft iemand de uitleg hier van

Ik heb iemand erbij gehaald die er veel van weet ,er stond in de bios iets niet goed
Hoe dat komt weet ik niet blijft een raadsel bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan