windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
161
Ik heb een probleempje met een laptop.. Het is een packerd bell
Er staat net windows 7 op en hij start nu niet meer op.

Er staat dan in beeld: FATAL ERROR: One or more table pointers are invalid. Modification could be unsafe.

Press any key to continue booting.

Dan druk ik op een toets en dan gaat hij weer opnieuw opstarten en krijg ik weer die error en het blijft maar doorgaan.

Nu ben ik een keer in een soort rood menu gekomen en toen kon ik windows weer starten maar ik weet niet hoe ik bij dat rode menu ben gekomen?? Weet iemand misschien hoe je daar in moet komen??
 
Je schijnt in dat menu te kunnen komen door het vasthouden van de F8 functietoets of het vasthouden van de C toets op je toetsenbord.

This happens when something is messed up in one of the ACPI tables.

The first thing to try is the force option. You can do this by booting your computer, holding C or F8 as the boot loader starts (just before you reach the error) and then selecting the "more forceful" option (5th) from the red recovery menu. It should skip the error and try installing anyway.


Tijs.
 
Bedankt voor je reactie,

maar het probleem is al opgelost! Windows start weer!
 
Goed nieuws.

Graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Hallo,

Ik heb net 2 extra geheugen bankjes in mijn moederbord geprikt en nu geeft ie dezelfde melding als bij Twannieboy. Ik begreep dat Twannieboy het probleem al had opgelost dus ik vroeg me af hoe je dat gedaan had?

Alvast bedankt

Richard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan