Windows 7 start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick16

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hallo allemaal, ik startte vandaag net zoals altijd mijn pc op en opeens wilde windows 7 niet meer opstarten. Dat scherm waar dat windows logotje animeert gaat nog prima, maar daarna waarna hij naar het scherm waar je je wachtwoord in moet vullen zou moeten switchen, krijg ik een zwart scherm en mijn pijl, dat is het enige wat ik zie, ik kan mijn pijl wel gewoon bewegen maarja daar heb ik niet zoveel aan.
Ik heb de WIndows 7 RC Ultimate 64 bit versie.
Ik heb gister niets speciaals gedaan, dus ik snap niet waarom de computer opeens niet opstart, heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn en wat ik er aan zou kunnen doen? Alvast reuze bedankt,
Groetjes, Rick

Ik ben niet zo bekent en into win7
maar was release candidate niet een tijdelijk iets?
Die werd toch uitgeschakelt na een datum?

althans dat is wat ik vernomen hebt.
Echter wel gek dat je zwart beeld krijgt... zal niet mogen :confused:

hoi,

Ik heb gelsen dat er fouten bevattenin de RC1 versie van windows 7.
Ik denk dat je de RTM versie moet download of kopen.

Gr Patryk vd meulen

Als het goed is, is de RC client tot 1 juni 2010 te gebruiken, vanaf dat moment gaat het om de 2 uur opnieuw opstarten. Maar hij doet het weer!
Na een paar keer opnieuw opstarten ging die naar een "Startup fix' die automatisch naar problemen ging opzoeken om ze te fixen, aan het einde kreeg ik een melding dat het niet gemaakt kon worden. Dus ik denk, ****, maar er stond bij, als u reeds apparaten heeft aangesloten op de computer probeer ze eens uit te pluggen, ik had reeds een nieuwe printer aangesloten dus die had ik maar effe geunplugged, en ja hoor mijn computer start gewoon weer op. Nou nog effe kijken of het echt aan de printer ligt ofdat die start up fix het gewoon gemaakt heeft, maar het werkt weer. Bedankt allemaal :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan