Windows 7 Starter Achtergrond veranderen,

Status
Niet open voor verdere reacties.

superlmh

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
53
Er zijn meer mensen met dit probleem, ik heb een mini-notebook, Lenovo, Windows 7 starter, en ik kan op geen enkele manier mijn achtergrond veranderen. Er is zelf al een computer nerd naar komen kijken maar hij kon ook geen enkele oplossing vinden. Ik weet dat er progamma's zijn om het wel te veranderen maar ik moet geen ruimte meer verspillen. Dus is er een oplossing ZONDER DOWNLOAD?

Ps. Wel een lang bericht he? ;p
 
wel in het engels.
maar lees dit en je komt er zeker uit.
 
download op je pc ja.
980 Kb groot ja
 
Laatst bewerkt:
Dus is er een oplossing ZONDER DOWNLOAD?
Die zal er vast ooit nog wel eens komen (registertweak) maar tot die tijd is Oceanis een héél erg goed tooltje voor hetgeen jij wilt bereiken. Ik gebruik 'm op mijn netbookje met de starter edition ook. Uiterst simpel, snel en stabiel / betrouwbaar.

Netbookjes / mini-notebooks hebben min of meer standaard 160 giga schijven. Als jij om een luttel Mb-tje in problemen dreigt te raken dan gebruik je de mini m.i. niet op de juiste wijze / het doel waarvoor de ontwerper ze gebouwd heeft, i.c een veredelde buro-agenda, telefoon, mailtool, kantoorapplicaties draaiend machientje. Op het moment dat je naast de Windows 7 installatie niet genoeg hebt aan de resterende 150 gig of zo (voor Office etc. etc.) dan geruik je het minitje écht op een andere wijze dan de ontwerper heeft bedoeld en kun je je afvragen of je met de aanschaf van de Mini wel een juiste hebt gedaan.

De Oceanis software is 'top'.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan