Windows 7 starter edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
Hallo hoe kom ik in schermbeveiliging dan wel bureaublad achtergrond instellingen menu?.

Met rechtermuis klikken op bureaublad kom ik er niet uit het Menu wat beschikbaar is gesteld?.

Via Configuratiescherm kom ik er ook niet uit kan iemand helpen svp?:(

:rolleyes:Ik krijg de Taal ook niet in het Nederlands,ik update alles,tijdens installeren (na herstart PC) word alles 100% voltooid,maar daarna gaat ie alles weer terugherstellen,heb al 3x 2 dezelfde updates getracht binnen te halen loopt vast,geen meldingen of afwijkingen,lig er uit:(
 
Heb je een engelse versie dan?

Een bureaublad:

links klikken op lege plaats
aan persoonlijke voorkeur aanpassen
bureaublad achtergrond
 
Laatst bewerkt:
Control Panel\All Control Panel Items\Display\Screen Resolution

Bovenstaand is het enigste,daar zie je dan Merk van mijn Monitor,display,resolution and orientation

Ik kom maar NIET in bureaublad/schermbeveiligingsmenu,als ik een achtergrond open kies ik het dan werkt de plaatsing wel :thumb: ,heb aquarium progje geinstalleerd,werkt ook na X-minuten,maar in het Menu zoals windows XP,windows VISTA had kom ik niet.
 
Ook kan er in Windows 7 Starter geen kleurenthema en bureaubladachtergrond worden aangepast.
 
Tussen de aangeboden 2 Update's zit ook talenpakket,ik vink AAN nederlands,downloaden lukt :thumb:,herstarten & installatie ook,maar om wat voor redenen dan ook gaat het weer herstellen,en de updates worden telkens aangeboden.graag een Oplossing :confused:
 
Advies?,Moet ik NU opnieuw andere Windows 7installeren?.Welke adviseren jullie welke ik WEl goed kan gebruiken & updaten?.
 
Ook kan er in Windows 7 Starter geen kleurenthema en bureaubladachtergrond worden aangepast.

Hoe kom je daar nou bij?! Ik heb windows 7. Rechtermuisknop op het bureaublad en dan "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Dan kan ik daar een bureaubladachtergrond instellen. Een thema, een kleurtje aan de taakbalk en vensters en mijn schermbeveiliging...
 
Hoe kom je daar nou bij?! Ik heb windows 7. Rechtermuisknop op het bureaublad en dan "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Dan kan ik daar een bureaubladachtergrond instellen. Een thema, een kleurtje aan de taakbalk en vensters en mijn schermbeveiliging...

Ik heb de engelse windows 7 Starter,je weet wel de allereerste die blijft werken tot voorjaar 2010 ofzoiets (Gratis destijds downloadbaar!)
 
Hoe kom je daar nou bij?! Ik heb windows 7. Rechtermuisknop op het bureaublad en dan "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Dan kan ik daar een bureaubladachtergrond instellen. Een thema, een kleurtje aan de taakbalk en vensters en mijn schermbeveiliging...

Dat komt omdat je Windows 7 Home Premium of hoger op je (normale) computer hebt staan.
De Starter editie van Microsoft is speciaal bedoeld voor netbooks, en Microsoft heeft in één of andere manier verzonnen om bepaalde beperkingen in Windows Starter aan te brengen.
 
Dat komt omdat je Windows 7 Home Premium of hoger op je (normale) computer hebt staan.
De Starter editie van Microsoft is speciaal bedoeld voor netbooks, en Microsoft heeft in één of andere manier verzonnen om bepaalde beperkingen in Windows Starter aan te brengen.

Ohw okee, mijn welgemeend excuus voor mijn felle reactie...

Ik gebruik nu Windows 7 Ultimate, zeer tevreden mee...
 
Hoe kom je daar nou bij?! Ik heb windows 7. Rechtermuisknop op het bureaublad en dan "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Dan kan ik daar een bureaubladachtergrond instellen. Een thema, een kleurtje aan de taakbalk en vensters en mijn schermbeveiliging...

prof pc heeft het over Windows 7 STARTER, hierbij gelden alle instellingen in de volgedige Windows 7 niet!

edit: had niet gezien dat jullie al hadden gereageert! sorry!
 
Laatst bewerkt:
Hallo hoe kom ik in schermbeveiliging dan wel bureaublad achtergrond instellingen menu?.

Met rechtermuis klikken op bureaublad kom ik er niet uit het Menu wat beschikbaar is gesteld?.

Via Configuratiescherm kom ik er ook niet uit kan iemand helpen svp?:(

:rolleyes:Ik krijg de Taal ook niet in het Nederlands,ik update alles,tijdens installeren (na herstart PC) word alles 100% voltooid,maar daarna gaat ie alles weer terugherstellen,heb al 3x 2 dezelfde updates getracht binnen te halen loopt vast,geen meldingen of afwijkingen,lig er uit:(

ik weet niet of je het nu na al die antwoorden ondertussen wel weet, maar ik heb ook windows 7 starter op mn netbook, en van wat ik begrijp: Windows heeft alle overbodige applicaties en mogelijkheden weggehaald om de laptop sneller te maken. Het is zo simpel mogelijk windows 7. daarom dat ze het starter noemen. je doet er helaas neits aan. ik moet de hele tijd tegen een blauwe windows logo aankijken :confused:
 
Opgelost.:thumb:

Heb inmiddels Windows Ultimate op me PC perfect werkend,gelukkig vele malen beter dan windows XP en de zware Vista..loopt minder vast!!.

De starter windows 7 heb ik weer terug stond standaard op de netbook/lapto die ik sinds kort heb voor draadloos gemak..

Inderdaad is de starter windows 7 beperkt in gebruiksgemak!. :thumb:

Bedankt voor alle reactie's :thumb:
 
Gwoon reactie..

Wel ik heb ook windws 7 starter en kan ook geen persoonlijke instellingen aan voorkeur toepassen heel damaging die rotzooi
 
Dit topic stamt uit 2009, tijd voor een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan