Windows 7 starter re-install maar dan op SSD, géén ISO in bezit

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.663
Ik ben in het bezit van een netbook, Samsung N145 waar Win7 starter op staat maar wil graag de HDD vervangen door een SSD.
Aangezien er geen DVDrom inzit, installatie slechts via USB mogelijk.
Nu ik er zo'n beetje aan toe ben heb ik alleen het installatiebestand (ISO) niet, hoe kom ik eraan (32 bits NLtalig)

Vriendelijke groeten,
Whittey
 
Ik denk dat je moet overwegen om de installatie te klonen.

En anders een pro iso bemachtigen die je kan ombouwen tot universeel installatiemedium.
 
Ik ga het eerst proberen om met de code de boel te downloaden .. ik laat van me horen !

EDIT: Unsupported Product
The product key you entered appears to be for software that was pre-installed on a device. Please contact the device manufacturer for software recovery options.

Tsja, en nu, klonen, hoe doen we dat en hoe betrouwbaar is dat?

EDIT2: waar haal ik een 32 bits Pro ISO, en hoe bouw ik deze om??
 
Laatst bewerkt:
De Digital River werkt helaas niet meer, dus je kunt hem niet rechtstreeks bij Microsoft meer downloaden.

Wat het ombouwen betreft:
Do you need a different version with one of the 13 languages?
For example: English Starter, Dutch Home Premium, Portuguese Ultimate . . .

1 - Download a copy of Professional with your language of choice.

2 - Delete /sources/ei.cfg (either with this tool or manually after you have copied it to a USB drive).

3 - Now you're able to install Starter (x86 only), Home Basic, Home Premium, Professional, or Ultimate.

You still need a key for the version you choose to install.
 
AFAIK mag je hem ook via Torrents/nieuwsgroepen vandaan halen mits je een legale code bezit. Zul je wel zelf moeten zoeken.
 
@ Lange Pier: helaas doet de digital river het niet meer, Microsoft heeft de linkjes uit de lucht gehaald. Probeer er maar eens eentje te downloaden ;)
 
Zie het en bij Microsoft alleen met een retail key een iso te downloaden.

Wordt zoeken naar een oem dutch torrent, die zijn er wel.
 
Update : een 32 Bits ISO weten te bemachtigen, het gaat weer vlotjes na een kleine 200 updates ..:confused:
Allen bedankt voor het willen meedenken en het geven van de links/tips !

Whittey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan