windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
191
hallo ik heb een vraag aan het forum. ik heb een acer laptop met windows7 starter, in duitsland gekocht, duits systeem dus ook met duits toetsenbord. mijn vraag is die kan ik daar windows 7 ultimate nederlandse versie op zetten, ze zeggen van niet daarom mijn vraag. ik dank u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is dat een netbook?
dat vraag ik omdat starter namelijk niet geïnstalleerd word op een normaal systeem.
 
windows7

hallo puppy bedankt voor de reactie op mijn vraag. of dat een netbook is ow dat weet ik dus niet zo. het is een gewone kleine laptop zover ik weet. met windows 7 starter er op geinstaleert gekocht bij media markt duitsland
 
een acer one dus, 10 inch scherm.
Nee daar krijg je geen andere versie op.
Enigste wat je kunt doen is starter Nederlands erop zetten.
 
windws7

hallo puppie bedankt voor de reactie. ok dat is wat ik wou weten. is wel raar dat je er niets anders op kan zetten toch? maarja in iedergeval bedankt.
 
Hoezo krijg je daar geen andere versie op? Tuurlijk wel. Het zou misschien niet super draaien, maar wanneer er minimaal 1GB RAM in zit hoor je het gewoon te kunnen installeren. Je hebt dan wel een USB stickje nodig want er zit volgensmij geen DVD in. Het is nou niet dat ze er restricties op hebben gezet qua besturingssysteem.
 
linux zou nog werken.
Maar geloof mij als je er een andere zware versie op gaat zetten dan wordt je echt niet vrolijk.

Maar als de TS dat wil gaan doen...voor mij geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan