Windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
Heb een notebookje met Windows7 start als OS. Nu krijg ik de mededelingen dat de driver WS2-32dll ontbreekt en dat ik dat kan oplossen door deze te downloaden en daarna te installeren.Dat is het probleem ik kom niet verder dan de mededeling dat die driver ontbreekt en het systeem dus niet opstart.
Hoe krijg ik nu die driver geinstalleerd op dat notebookje.
Alvast hartelijk dank voor oplossingen.

vr.gr. Herman

Als de veilige modus wel wil starten herstel je het systeem naar een datum van voordat het probleem zich openbaarde. Start de veilige modus niet, dan zal je moeten gaan recoveren vanuit de recovery van de laptopfabrikant.

Heb een notebookje met Windows7 start als OS.
Over welk notebookje hebben we het dan? Belangrijk voor als je terug wilt naar fabrieksinstellingen.

Heb even wat onderzoek gedaan naar dat specifieke DLL bestand (Dynamic Link Library), dat wordt o.a. gebruikt door Windows internet- en netwerkverbindingen (is geen driver).
Een DLL-bestand (Dynamic Link Library) is een uitvoerbaar bestand dat door programma's wordt gebruikt om code en andere bronnen te delen die nodig zijn om bepaalde taken uit te voeren. Microsoft Windows bevat diverse DLL-bestanden met functies en bronnen die programma's nodig hebben om in de Windows-omgeving te kunnen functioneren. Bron: MS
Het feit dat je notebook niet opstart is dáár niet afhankelijk van, lijkt mij eerder dat je serieus getroffen bent door een virus of wat dan ook.
Als je al kunt opstarten in de veilige modus zal systeemherstel je mogelijk niet helpen, meestal zijn de bestanden C:\System Volume Information\_restore{xxxxxxxxxxxxxx} ook geïnfecteerd e/o verborgen door de infectie.

Kijk eens of deze RescueDisk e/o UsbStick je verder kan helpen met opstarten en herstellen v.h. probleem.
Download het bestand op een andere pc en maak daar ook de rescuedisk aan en update de virusdatabase.
How To en nog een.

imgburn rufus

In een ver verleden heb ik er verschillende mensen succesvol mee geholpen.

Laatst bewerkt:
Altijd jammer als men probeert te helpen en de vraagsteller zelf een dag later of helemaal niet meer reageert. Motiveert echt om door te gaan

mss op zondag familie bezoek... effe geduld niet te snel **rdelen.....:o

Reactie

Beste forummers,

Sri kon niet eerder reageren. Bedankt voor reacties .Ga daarmee aan de slag.

Gr. Herwol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan