windows 7 streamen naar samsung tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyrilCobrahm

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2007
Hallo allen,

Mijn pc staat boven en wil graag films kijken op mijn tv via mijn pc.
Is er een mogelijkheid dat ik mijn beeld van mijn pc naar mij tv kan streamen en dan vanaf mijn tv mijn pc kan besturen.

Ik zoek dus puur een manier om mijn pc naar mijn tv te streamen.
Software om mij pc te besturen op afstand heb ik al.

Grt,
CC

is je tv een smart, dan kun jij je netwerk gebruiken, anders zit je volgens mij vast aan een mediaplayer die je via je netwerk verbind met je computer.

Groetjes perry

Ja heb een samsung smart tv.
Wat ik wil is boven me pc aanzetten en dan het beeld naar me tv beneden streamen en dan met de wifi mouse server die met me tv verbonden staat de pc besturen

Grt,
CC

ik heb geen smart tv(nog niet), maar je kunt deze als het goed is via je router aansluiten.
dit is draadloos of met kabel (mijn voorkeur is kabel, bijna geen verstoring).
lees de beschrijving van je tv eens goed door of kijk op de website van samsung voor eventuele verder aansluiting(en).
Perry

Ja dat heb ik gedaan via netwerk alleen dan steamed hij alleen bepaalde mappen ik wil zeg maar van mijn tv mijn pc scherm maken op afstand

Dus jij wil de bediening van je pc op je tv.
ik heb sinds kort een chromecast, hiermee kan ik het scherm van mijn laptop naar mijn tv zetten. Met mijn pc heb ik dit nog niet geprobeerd . Is misschien een optie.
groetjes Perry

even een aanpassing,
ik gebruik chromecast voor netflix en YouTube, heb verder nog niet geprobeerd om andere media te streamen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan